20 noiembrie 2013

Helau pipal!

Incet si cu o nota optimista, incep cu o melodie de ma innebuneste!
Eu ascult muzica vesela cand sunt trista si invers. Pur si simplu nu se "lipesc" de mine melodiile alea de jale cand am o stare de "depresiune" :))
Am fost intrebata ce mai fac....pe scurt in ce anturaj o mai ard si cu cine imi petrec zilele.
Pe scurt: cu altii oamenii si totodata aia vechi.
Iubitul e acelasi, cel mai bun prieten ramane acolo chiar daca ii mananc ficati ca ma vede rar spre deloc.
Dar asta sunt eu, daca n-am viata complicata....mi-o complic eu :)
Voi ce ati mai facut?
Stiti care e marea mea curiozitate de o vreme incoace....de ce mama naiba m-a blocat ex ex meu...ala de demult, de acum DOI ANI ! Adica de demult frate....ce bunica am combinat de nu vrea omul sa ma vada, desi chiar el cu manuta sa mi-a dat "cerere de prietenie" pe feisbuc si stabilisem "impreuna" ca ramanem oamenii unul cu altul si ne salutam si respectam aia "n" ani petrecuti impreuna. Chiar imi doream sa ramanem prieteni sau macar sau strictul salut pe strada sa fie.
Am si are un/o iubit/a...nu reprezint pericol pentru nimeni care are iubita....nu ma bag in relatia altora chiar daca mor de dragoste, consider ca, daca omul acela e pentru mine nu necesita sa incep miseleste ceva cu el si sa ranesc o terta persoana. This is me with all my issues!
Si nu-s perfecta, si nu pretind!
Doar ca....iert si uit...si-mi place sa am lucrurile lamurite.
Incurcate sunt caile Domnului si oamenii extrem de complicati!

M-a luat somnul!
Scriu altadata :)))
A hug 4 u!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu