22 februarie 2015

Buna :)
Nu vreau sa plictisesc, e duminica seara, si cu siguranta plangeti dupa wekend-ul care se termina in mai putin de 2 ore.
Da, maine la munca, dar prima data imi beau linistita cafeaua, nimenu nu va fi treaz atunci, o sa ma bucur de linistea ce se lupta sa ramana.
Ce fac eu...fac exceptional de bine, iubesc, muncesc, ma plimb si tanjesc dupa o vacanta la munte, o vacanta lunga si cu el, neaparat.
Stiu ca nu am mai scris, nu am vrut sa impartasesc cu nimeni fericirea mea, nu vreau sa "arunc in fata" nimanui cu a mea fericire, doresc sa ma bucur de ea cu el si sa ma minunez de zambetul meu tamp atunci cand imi dau seama ca el este real si imi aduce atata fericire.
Este linistea mea, si o doresc fiecaruia, nu m-am schimbat, ci m-am facut mai fericita de cand a aparut, nu uit in nici o seara sa multumesc divinitatii ca mi-a adus minunatia aceasta in viata mea, ma simt completa chiar daca nu ma simt integrama (nu stiu cati din voi vor intelege gluma).
Ii multumesc si lui, ca are rabdare cu mine, ca nu uita in nici o dimineata sa-mi lase cateva ganduri, ca ma lasa sa-l cunosc, si nu-i este greu  sa ma iubeasca desi "eu m-am laudat ca-i greu".M-a invatat sa ma iubesc si eu mai mult.
Hey...iti multumesc ca existi. Ca ma rasfeti si ma surprinzi.
Aveti rabdare, persoana potrivita apare cand nu te astepti...iti vei da seama cu siguranta cine este.
Gata despre el si noi...vroiam doar sa va ajut pe cei care v-ati pierdut speranta, sa credeti ca la un moment dat apare un el/ea care sa va linisteasca demoni, abia atubci veti stii sa faceti diferenta intre o oersoana care va iubeste, cu o oersiana care pretinde doar ca o face.
Aveti grija de inima voastra :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu