18 februarie 2018

Mister

Buna ziua suflete frumoase!

Astăzi vreau sa vorbesc despre un subiect ce pe mine, efectiv mă intrigă.

Nu știu daca vi s-a întâmplat să primiți apeluri de la numere necunoscute, la ore ce eu le rezerv să "croșetez", pardon...să dorm!
Eu una nu văd rostul lor ...
1. De ce mă suni cu număr necunoscut?
2. De ce mă suni?
3. Ce ai să-mi spui și nu poate aștepta până a doua zi?

Răspunsul este destul de evident, dar vreau sa înțeleg și celelalte chestii ce mă intrigă:
1. De ce esti laș/ă de suni cu privat?
2. De ce ai impresia că nu pot dormi fără să mă suni tu?
3. De ce ma suni?

Ai ceva să-mi comunici? Este urgent? Te macină tare? Numai poți fără vocea mea?
Vrei să mă ții trează și nu știi cum să procedezi?

Scrie-mi domnul/doamna meu/mea.
Lasă-mă să dorm, sunt morocănoasă dacă nu dorm, și nu vrei să simți pe propria piele ce știu să fac la nervi.

Alții mai și muncesc, și clar nu știi ce aiurea este să dormi de 10 minute și să îți sune telefonul...pont: nu răspund la numere necunoscute 😂

Promit că-mi fac timp  să te ascult dacă mă suni la ore rezonabile, și mai ales să știu și cu cine vorbesc, este foarte important  să te prezinți.

Este de bun simț să nu suni oamenii la ore nepotrivite, nu știu alții cum au fost educați, dar eu așa am auzit...că este frumos..."să nu fiu deranj pentru nimeni".

Omul câ trăiește învață.  Am incredere în tine, știu că poți!

O să fiu bucuroasă să te ascult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu