28 octombrie 2011

Azi...

Azi....uffa ce sa zic de ziua mea...a fost extrem de obositoare! Am mancat pentru prima data la cantina :) si chiar am avut noroc sa pap ceva bun, fata de cei doi colegi ai mei care au plecat dezamagiti.
Ce imi place extrem de mult la ziua asta, e ca am descoperit un om care are ceva in capusor, am atins subiecte diferite si extrem de elaborate, rar gasesc cate o persoana de genul si cand gasesc profit la maxim. Sa trecem mai departe :)
Am primit de la o fata, nu-i dau numele pentru ca m-a rugat sa nu fac asta, m-a intrebat "De ce scrii despre tine, despre ce simti si despre ce patesti?"
Raspuns: Blogul asta nu e pentru ceva anume in special, nu e facut ca sa ating subiecte anume, cred ca se observa ca am scris si o povestioara cu "Toamna", mi-am pus pe tava si inima, sentimentele ca sa ma exprim asa. Am inceput blogul asta mai de demult, dar nu stia nimeni cunoscut de el, doar eu si noi amandoua...de ce? pentru ca scriam sub un pseudonim si scriam despre mine, iubirea mea, ce ma durea, pe cine iubeam, cum iubeam si cum ma iubea. Scriam despre noi. Am sters tot, si nu-mi pare rau pentru ca informatiile sunt stocate foarte bine la mine in capusor.
Scriu ce vreau, cand vreau si cand simt ca imi vine sa scriu, multe chestii nu le public desi le scriu, le scriu poate in momente de maxima disperare sau calmitate, scriu cand simt nevoia sa scriu. Nu mi-am facut blogul ca sa "fiu in randul lumii", il am de prin 2007 si mereu a fost tinut departe de ochii oamenilor apropiati mie, pentru ca stiam ca nu s-ar simti ok sa citeasca despre ei aici, daca aveam sa spun ceva oricum le spuneam in fata ;), aici era ceva doar pentru mine.
Sper ca ai inteles si nu m-am suparat, stai linistita.
O seara placuta!Pupici...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu