20 octombrie 2011

Despre iubire

V-i s-a intamplat sa simtiti ca nu mai exista in voi puterea de a iubi, de a crede un om, care spune ca fericirea lui esti tu...sa crezi ca omul ala chiar vrea sa te stranga in brate si sa-ti ofere lumea lui...sa-ti ofere aerul de care ai nevoie ca sa respiri. Poate sunt eu prea incapatanata de nu cred, sau pentru ca nu mai stie lumea sa iubeasca?!Cine stie? Prietenul meu cel mai bun imi spune sa nu astept dragostea, ea apare pur simplu, el e c-am singurul care pricepe sentimentul meu...poate si pentru ca discutam pana la ore tarzii despre iubire si ce inseamna ea. Discutam cu mai multa usurinta pentru avem incredere unul in altul, stim ca nu ne-am rani niciodata. De asta sunt buni prietenii! Sa iti fie alaturi cand iti cade cerul in cap, sa vina de departe doar ca sa-ti ofere o imbratisare si sa sa vorbiti pana cand radeti cu lacrimi. 
Am inceput sa vorbesc despre dragoste si am ajuns la prietenie, poate ca pentru mine aia e mai importanta, e mai plina de substanta, de adevar...nu te minte...nu-ti distruge visele. 
Toata lumea trebuie sa fie ranita macar odata in viata ca sa simta durerea aia atat de sfasietoare, sa simta ca i-a plecat tot, ca e gol, ca nimic nu mai conteaza. Dar ne vindecam, avem noi oamenii o capacitate de a ne vindeca, uluitoare...unii uita extrem de usor tot, parca s-ar pune acum sa doarma si a doua zi, gata nimic! Cine sa mai tina minte momentele frumoase, daca alea urate au o capacitate mai mare sa iti faca rau...eu tin minte doar momentele faine, nu stiu de ce...poate pentru ca nu vreau sa regret nimic din ce am trait? Si chiar nu regret! Am invatat, am crescut si m-am simtit iubita, uneori mai mult, alteori mai putin, ce mai conteaza cat si cum?Conteaza ca cineva nu a fost egoist si te-a iubit, pentru ca acum lumea e egoista, nu mai stie sa iubeasca si sa ofere dragoste, doar cere! Asteapta mult si bine! Tre sa d-ai, ca si primesti. Asa ca saruta daca vrei sa fii sarutat si imbratiseaza daca vrei asta!
O zi frumoasa...eu am fugit!sau merg incet...depinde cum e treaba cu tramvaiul :)))




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu