18 octombrie 2011

Just friends

Chiar atat de ciudat e sa iesi cu un prieten baiat fara ca sa se interpreteze? Chiar atat de inapoiati suntem?
Zilele astea am trait cea mai penibila faza ever! Ies la o plimbare cu un prieten, dar prieteni buni suntem, adica facem confesiuni fata! cum ne place sa radem! Ca doi prieteni rad. glumesc nu stau muti si se uita unul la altul. Deci cum spuneam, iesim la o plimbare cu "tramvaiul"(de fapt masina lui, da ii zic tramvai :))stim noi de ce), mergem prin Tudor sa ne luam ceva de baut, ca noi aveam ganduri mari sa stam in parc Copou sa barfim. Toate bune si frumoase pana aici, pana ma observa o "fata binevoitoare" care urla efectiv dupa mine, "Da ce faci fata ti-ai facut gagiu?", penibil!in plina strada sa urle efectiv!parca imi era iubita si nu stiam, nici eu nu as face asta la prieten/fost sau orice fel de "specie" as intalni. Dupa ce am dat lamuririle la "iubitica mea" si i-am promis o discutie face to face cat de curand am plecat amandoi oripilati de acolo si am zis ca cel mai ok era sa facem un pic de caterinca, dar o lasam pe altadata :D...stim noi ce o sa facem. Deci intrebati si veti primi un raspuns pe masura :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu