30 octombrie 2011

Muzica mea si inca ceva

Trec secunde, minute, ore, zile in care timpul petrecut alaturi de tine ma fac sa te apreciez prietene. Nu am sa uit niciodata ca era-i singura persoana care imi trimitea un mesaj de incurajare, ca era-i acolo si esti atunci cand te sun/mai suni ca sa ies/iesi din casa...ca sa stam pur si simplu de vorba. Ne ajutam reciproc si ne facem viata mai frumoasa, desi ne enervam reciproc...daca imi place sa oftic...this is me! Da e reciproca treaba asta ... nu ramai nici matale dator :P.
Cine ma mai duce pe mine la film in masina ? :)) Cine mai asculta melodii cu dedicatie de la Catalin si asta nu oriunde pe Copou si la maxim, deci Paul esti special din moment ce Cata a deschis geamul la masina ca sa inghete pentru tine, stiu si eu am inghetat ca eram in dreapta ta (va stateam in cale), dar ce nu fac eu pentru dragostea voastra nebuna :)) va despartea doua portiere :D...da na...data aviatoare.
Daca ma exist dupa ce citesti asta :))...
Deci acest text este un pamflet si trebuie tratat ca atare. :D.
Iti trece oare dupa ce asculti melodia?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu