28 octombrie 2011

Nu stiu!

Azi ma lupt cu mine, ma lupt cu cele doua parti din mine care imi spun fiecare din ele altceva...Una imi spune fi puternica si nu ceda! Iar alta imi spune sa merg, sa ating otrava, sa o gust si sa sufar dupa in chinuri.

Cred ca e cea mai grea decizie din viata mea...cu cine sa ma cert?cine sa i-a decizia in locul meu?!? Eu nu stiu ce sa fac...simt ca pierd ceva ce nu o sa mai am nicioadata, simt ca cel mai bine e sa las lucrurile asa cum altii au decis...sa "trec peste". Dar cine e locul meu? cine simte ce simt eu?! Cine zambeste dureros cum fac eu???????
Am inceput sa ascult iar melodia asta...mi-am adus aminte de ea...nu am mai ascultat-o de vreo 2 ani...pentru ca mi-a spus cineva odata ca sunt trista si ca am anumita expresie a feteii atunci cand o aud..."Whatever"...
O zi minunata! Pupici...

3 comentarii:

  1. Acel "cineva" ti-a spus multe chestii. Dar tu nu ai vrut sa le asculti, nu ai vrut sa le intelegi, ai vrut sa fii incapatanata si acum suferi. Sincer imi pare rau pentru tine. Poate ne vedem totusi la cafeaua aia la care nu am mai mers ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Din greseli se invata ;). Nu trebuie sa-ti para rau, acum sunt fericita, impacata, multumita si asta o sa ti-o datorez si tie :)
    Cafea nu stiu daca o sa mai beau cu tine...poate daca as stii ca vorbesc cu omul Razvan pe care credeam ca-l cunosc, dar din pacate nu cred ca mai e. Poate e bine ascuns. Poate la cafeau aia o sa vina Razvan si nu strainul ;) si nu ma refer la prietenul care mi-a fost aproape atata timp :)

    RăspundețiȘtergere