15 noiembrie 2011

To be or not to be...strong ;)

Azi o sa incerc sa te ajut mai mult decat am facut-o prin e-mailul trimis...poate nu ai inteles sau poate inca esti prea aiurita ca sa intelegi! De revenit nu o sa-ti revii daca iti spun eu ceva anume sau nu...trebuie sa te ridici singura, sa stai jos cat ai nevoie, sa iesi, sa vorbesti cu prietenii si sa incerci sa vezi unde ai gresit...nu ca te-ar ajuta prea mult, dar nu poti da vina numai pe el sau pe cine a intervenit intre voi. Vina o impartiti in mod egal tu si cu el. Nu stiu ce sa-ti spun in legatura cu iertatul faptei sale, eu nu as ierta :|...dar eu sunt eu. Daca simti ca merita si esti capabila sa treci peste iarta-l...poate e marea ta dragoste si e pacat sa ai regrete mai tarziu ca nu ai dat o a doua sansa. Atunci cand iubesti esti capabil de multe! Eu nu am crezut niciodata ca o sa am puterea sa ma rog de cineva sa-mi dea si sa ne dea a doua sansa... si uite ca am facut-o! Nu-mi pare rau ca am incercat sa fiu fericita, asa am considerat atunci si cred ca oricine ar fi facut asta daca simtea ce simteam eu...daca stiam ce stiu acum nu as fi repetat fapta ;)
Dar daca si cu parca se plimba pe o barca ;).
Fiecare trebuie sa-si traiasca povestea de dragoste cum stie mai bine, sfarsitul indiferent cum e sa se termine tot va fi tragic pentru unul din noi...cineva tot va suferi, dar zic eu ca merita. E prea frumos sentimentul ca sa nu platesti orice pret pentru el! Asa ca, sa nu spui ca nu vei mai iubi pe nimeni! Vei iubi, dar se va schimba persoana si tu vei fi altfel, va stii si el sa te sarute si sa te imbrateseze, vei fi totul pentru altcineva si nu gandi ca se va termina! Gandeste-te ca iubirea isi schimba nivelele, poti ajunge undeva sus si sa fie pentru todeauna si poti spui adio pentru ca iubirea nu iti este impartasita...nu poti iubi pentru doi. E adevarat ca se spune ca intr-un cuplu cineva iubeste mai mult, dar asta nu acopera dragostea pentru unul din noi. 
Asa ca fetita capul sus, plangi daca ai de plans si sa nu-ti fie rusine sa spui ca suferi, dar continua sa zambesti...nici nu-ti vei da seama cand vei zambi din toata inima...chiar daca zambetul tau nu va fi complet si vei cred pentru ceva timp ca ai fi zambit altfel daca era si el langa tine, chiar daca te ard degetele sa trimiti un mesaj si sa-i spui ce ai facut azi...nu o fa! Nu-l mai interesezi si vei fi mai tare ranita daca vei vedea ca nu iti va raspunde, vei realiza cat de usor te-a uitat...poate fi inca un motiv sa-l uiti, dar sfatul meu prietenesc e sa nu faci asta...va durea prea tare. Mai bine suna un prieten si el daca iti va fi prieten te va scoate afara si te va face sa razi, sa plangi si sa fii tu. Toata lumea rade de omul care sufera ...dar tine minte nu si-ar dori nimeni sa fie in papucii tai ;)...
Fi puternica si daca vrei te scot eu din casa, am capacitate sa fac omul sa rada...gasesc motive si stiu sa ajut daca pot. Poti veni cu mine si o prietena undeva la Bacau, facem cat de curand o plimbare mai lunga cu masina, just girls! Lasam baietii acasa si vizitam, ne distram. Daca te hotarasti da un semn ;) mi-ai lasat mesaj cu numarul tau, dar aiurita de mine a sters mesajul dupa ce l-am citit si adio numar. 
Hai fi fata desteapta si sa nu-ti para rau ca ai iubit niciodata! A meritat ;)
O seara placuta! Pupici...

2 comentarii:

  1. "daca stiam ce stiu acum nu as fi repetat fapta" ce stii acum si nu stiai atunci? Tare sunt curios.

    RăspundețiȘtergere
  2. Initial nu am vrut sa-ti raspund, si am sa-ti spun si de de ce...ce sens are? Cu ce te "incalzeste" pe tine acum?Fiecare dintre noi are acum o alta parere despre celalalt. Eu o sa mi-o mentin, te rog si pe tine sa crezi ce vrei si cum vrei, pentru ca tu spuneai ca nu ma cunosti! Acum pot sa afirm si eu ca nu te cunosc si nu cred ca te-am cunoscut vreodata.

    RăspundețiȘtergere