23 noiembrie 2011

De dragul meu...

Doamne cat de dor mi se face de oamenii pe care ii iubesc atunci cand ascult melodia asta. 
De fiecare data cand o ascult mi se rupe inima ca mama si cei dragi mie sunt departe...de dragul meu sa ma certi...de dragul meu ai sa ma ierti...de dragul tau in miez de noapte ma topesc. Nu pot sa-mi imaginez viata fara multe persoane, imi zic si zic oricui ca nu-mi plac morti si prefer sa mor eu prima decat sa duc lipsa cuiva...pentru ca involuntar mor si eu odata cu disparitia unei persoane.
Cum as putea sa traiesc fara mama? Fara acel suflet care ma mentine pe linia de plutire fara sa-si dea seama...ca pentru ea intodeauna renuntam sa fiu idioata si sa ma gande sc ca nu am pentru ce trai. Ea e motivul meu, unicul meu motiv de fericire...Ma abtin cu greu sa nu plang pentru ca trebuie sa plec...dar o sa o fac cand ma intorc, mama merita fiecare lacrima de a noastra. 
O zi frumoasa! Pupici...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu