7 noiembrie 2011

Fara regrete

Nu mi-am pierdut mintile inca, asa ca stiu ce vreau, ce am facut si unde am gresit. Nu suport oamenii care isi uita partea lor de vina, si care incearca sa blameze doar partea cealalta cu care este intr-un conflict/disputa verbala.
Trebuie sa invatam din greseli si sa ni le asumam cu orice risc.
Uite eu personal am invatat cum sa fiu mai maleabila, sa ma comport cu oamenii, sa am rabdare si sa-i apreciez asa cum sunt ei. Incerc si gasesc de fiecare data partile cele mai bune a lor. 
Prefer sa zambesc atunci cand sunt mintita si sa-mi vad de drum, sa recunosc ca poate am avut si eu o parte de vina si sa merg mai departe. Regretele nu-ti aduc timpul inapoi si daca ajungi sa urasti o persoana , indiferent cat de mult crezi ca ar merita nu-ti vei face tie decat un mare defavor, mai bine iti construiesti un alt drum si sa ti-l urmezi. Nu spun eu sau altcineva ca va fi usor, ca nu vei avea si esecuri, zile de disperare si ca nu vei simti ca totul se sfarseste acolo, important e sa ai rabdare si cu siguranta vei intalni oamenii sau lucrurile care te vor ajuta sa uiti starea acea de rau ;) si vei intalni, vorbesc din proprie experienta. Totul se vindeca si cum pot altii uita, asa vei reusi si tu. Pe mine m-a ajutat faptul ca m-am gandit mereu ca totul e asa cum e, ca nimeni nu e dator sa stea langa tine daca nu vrea, ca am iubit si voi iubi mereu omul si nu trecutul/amintirile urate. Intensitate si modul se schimba dar trebuie sa ne pastram sufletul pur si sa nu invatam sa uram, nu merita, mama vindecarii e indiferenta, iti canalizezi energia fata de altceva sau altcinea (in cazul meu prietenii si iesirile), iti spun eu ca nu te ajuta nimic fata de cum ar faceo aflarea unei minciunii. Eu urasc sa fiu mintita, mai ales de catre oamenii la care tin, la restul sunt imuna, nu ma intereseaza absolut deloc daca imi spui si cea mai mare minciuna din lume...daca sunt importanta pentru tine stiu ca nu o vei face si daca eu te cred important stiu ca nu ti-as accepta minciuna, vei reprezenta nimic pentru mine din momentul acela.
Nu stiu cat de clara sau inteleasa m-am facut, nu ma simt tocmai bine...un pic pe la spital...bla bla detalii!
O seara placuta!Pupici...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu