4 noiembrie 2011

Times

In seara asta partyyyyy :))) hihihi cat am asteptat seara asta :D...sper sa fie bine, ca mi-a fost dor :)))
E o dezordine maxima in viata mea, dezamagirea si regretele si-au facut loc iarasi ... chiar atunci cand credeam ca totul e ok. Nu apucasem sa regret un lucru, dar minciuna m-a facut sa regret si aia! Spuneam la cateva prietene ca nu doresc la nimeni sa fie in papucii mei, sa nu simta si sa creada ce cred eu...dar i'm strong babe...chiar daca azi sau ieri sau maine plang de simt ca nu mai exista ziua de maine. Disperarea m-a facut sa-mi iubesc si sa apreciez mai mult prietenii, aia putini si buni. Aia care ma suna si imi sunt alaturi non-stop, aia care nu o sa ma minta si care nu promit ...ci demonstreaza.
Sunt indiferenta fata de orice ... in afara de ei!
Love you my friends!Got 2 Luv u

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu