18 noiembrie 2011

Teama

Mi-e teama sa nu dau "cu bata in balta"...am un talent mare sa indepartez oamenii care imi sunt aproape...parca uneori nu cred nimic din ceea ce mi se spune! Cred mai mult intr-o imbratisare decat intr-un cuvant spus. Trebuie sa-mi repet mie insumi: "Ai grija ca nu toti stiu cum esti tu, nu toata lumea stie ca in spatele racelii aparente se afla un om care este usor de ranit daca lasa garda jos" . Multe persoane traiesc cu impresia ca daca tac si nu spun nimic inseamna ca sunt fitoasa, nu e asa...stau si analizez! Ce naiba sa-ti spun daca nu am ce!?
Am descoperit cu stupoare ca oamenii se asteapta sa fiu foarte vorbareata, ete na :)) asteapta...mai si tac...nu prea mult dar se mai intampla!
Marti m-am amuzat maxim cu si de cateva persoane care se credeau "buricul pamantului", sa incep...dupa ce ma plimb oleaca cu prietenul meu cel mai bun mancam o ciocolata Africana cu alune :X si hotaram ca e ora sa mearga lumea acasa, desi nu ne vazusem de mult timp si ne-am c-am ciondanit ca de ce nu dai nici un semn de viata , fiecare cu scuza si varianta lui cu cine a gresit :-J. Detalii...
Imi sun colega de camera, stiam ca a iesit si ea si ce zic eu hai sa-i fac cunostiinta cu my best friend, mergem 100 de metri in fata cu masina si decurge clasica "facere de cunostinte". El pleaca in treaba lui, pa pa ne auzim la telefon mai incolo s.m.d... Mie imi venea sa merg acasa...ce naiba sa fac cu niste oamenii necunoscuti, pariu ma plictisesc! Na intru ca ma ruga tipa ingrozitor, vad ce bea lumea, comand si eu...ca na sa nu zica lumea ca nu stiu sa beau bere :))... cert e ...plictiseala! Fitoasa de mine a incercat sa lase "fitele" acasa si sa socializeze desi nu avea chef...au inceput sa curga bancurile, radeam de muream...am reauzit niste bancuri de AC...numai eu si colega eram filosoafe, eram in minoritate deci incercam sa intelegem bancurile de AC! 
A fost misto, ca o seara pe care nu o premeditezi...imi place ca am demontat inca la cateva persoane ideea ca eu este fff fitoasa :)).
Gata cu povestile mele...eu ies la o plimbarica pe Copou :X...o sa inghet dar i-am promis si oricum imi place sa inghet pe afara...uneori mai am fite si prefer sa stau la caldurica...dar intodeauna o sa prefer sa stau pe o banca in parc in locul unui loc fitos ;)

Ador melodia asta..mi-a dat forta de multe ori...cat cobor din bloc asta ascult...:X

O seara placuta!Pupici...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu