13 noiembrie 2011

Who the fuck knows?

Am parte de cea mai mare dilema din viata mea...nu prea pot sa spun prea multe...pentru ca nu vreau sa-si dea seama o anumita persoana ca vorbesc despre ea!
Trebuie sa aleg ceva...sau intre ceva...sa schimb "statutul"! E atat de ciudat! E ca si cum pana acum am fost legata la ochii...iar de aseara am vazut ceva ce nu credeam ca exista, a descoperit aiurita de mine ceva, eu aia care uneori sunt in lumea mea. Poti sa-mi desenezi si sa nu-mi dau seama, iar atunci cand omul se satura si ma ia de umeri si imi urla ... aud si raman socata. Cum naiba? Cum sa se intample asta imi zic acum...mi s-ar schimba viata 100%...e posibil sa-mi pierd o prietena care buna-rea mi-a fost alaturi si m-a tinut la suprafata de la mii de km. Stiu ca as fi fericita, dar cu ce pret? Merita un asa pret pentru ceva care nu se stie daca dureaza. Ma cunosc foarte bine si stiu ca daca eu nu vreau...nu pot chiar si de dragul cuiva. Si acum nu stiu ce vreau! Am ramas si o sa raman mereu o aiurita vesnic indragostita de ceva...matura sunt cand vreau...dar dracii o sa fac intodeauna si stiu ca acei care ma iubesc o sa ma inteleaga intodeauna. Nu am cum sa fiu inteleasa complet...pentru ca uneori nici eu nu ma inteleg pe mine, vreau doar ca oamenii de langa mine sa priceapa ca am doua parti si de una din ele nu pot sa scap.
Acum gata! Vad eu ce o sa fie...nu stiu ce decizie o sa iau...stiu ca oricare o sa fie va fi buna! Un om daca renunta fara sa lupte la tine inseamna ca nu te merita! Deci s-ar putea sa castig oricum...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu