22 decembrie 2011

Din jurnalul unei femei indragostite - Scrisoare pentru Mos Craciun

Poate ca nu am fost cuminte tot anul, poate ca involuntar i-am suparat pe cei pe care ii iubesc, poate ca nu am ascultat atunci cand trebuia sa ascult, poate ca nu am tinut cont de parerea lor, poate ca nu am fost cinstita nici macar fata de mine, poate ca m-am ascuns de adevar sau n-am crezut in mine, poate ca am plans prea des, desi am promis ca voi zambi mai des, poate ca am uitat sa ofer gandidu-ma ca trebuie sa si primesc ... iubire, ganduri bune, imbratisari sau sarutari. Dar nu am uitat de dragoste, nu am uitat sa ii fac sa zambeasca pe cei carora le-au fost furate surasurile. Nu am uitat sa ii fac fericiti pe cei pe care ii iubesc, desi uneori ma pierdeam printre lacrimi noapte de noapte. In fiecare dimineata am gasit puterea de a ma ridica din pat, cu mai multa putere, cu mai multa incredere, cu mai multa rabdare. Nu am dat inapoi nici macar o clipa, oricat de slabita m-as fi simtit, am mers mereu mai departe, entuziasmata de ceea ce m-ar fi asteptat la urmatorul pas, rau sau bine, frumos sau urat, am vrut sa descopar. Nu am trait nici 2 secunde in trecut, iar daca mi-am facut griji, sau m-am plans prea mult, a fost pentru ca imi doream ca fiecare clipa ce va urma sa fie mai linistita, mai stralucitoare, mai norocoasa. Am uitat uneori de prezent. Dar promit ca voi trai din plin fiecare clipa!
Nici nu stiu de ce iti scriu, se presupune ca ar trebui sa iti scriu despre ceea ce imi doresc sa primesc in Noaptea de Craciun! Dar, tot ceea ce imi doresc depinde doar de mine! Nu imi poate oferi nimeni in afara de mine ceea ce imi doresc! Imi doresc mai multa putere si mai multa incredere in mine! Imi doresc mai mult timp pentru iubitul meu! Imi doresc sa il imbratisez mai des, sa ii zambesc mai des. Imi doresc sa ma iubeasca, fara regrete, fara reprosuri, fara intrebari! Sa ma iubeasca pur si simplu! Imi doresc sa fie langa mine, mai mult ... mai mult ... mai mult ... Vreau timp .. timp pentru mine ... si pentru el ... Vreau timp pentru amandoi!!! Vreau sa fie fericit, vreau sa il ajuti sa fie cel mai bun in tot ce isi propune el sa faca! Vreau sa fie mai linistit, mai putin obosit! Vreau ca atunci cand il strang in brate sa reusesc sa ii iau din acele cateva probleme care ii fac ziua mai urata, vreau sa reusesc sa il fac sa zambeasca atunci cand e trist si sa reusesc sa il linistesc atunci cand este nervos! Vreau sa fiu cea mai buna iubita! Vreau sa pot sa ii fac pe toti fericiti! Sa fiu cea mai buna fiica, cea mai buna sora, cea mai buna prietena, cel mai bun angajat! Vreau sa fiu mandra de mine! Si sa nu dezamagesc pe nimeni! Vreau sa pot sa le ofer totul celor pe care ii iubesc!

Nu am fost cea mai cuminte, dar m-am straduit sa nu ii supar sau sa ii enervez pe toti cei care ma inconjoara! Am incercat sa indrept fiecare lucru gresit, am incercat sa fac totul ca toti sa fie fericiti si multumiti. 
In continuare iti cer acelasi lucru: puterea de a avea rabdare, de a ierta, de a iubi neconditionat, de a-i ajuta pe toti, fara sa ii sufoc cu dragostea mea! 

Sa iubesc in fiecare zi mai mult!
Nu vreau sa gasesc nimic sub brad (nici macar nu am bradut), vreau doar sa am langa mine oamenii cu cele mai frumoase zambete! Vreau sa ma trezesc de dimineata si sa il simt aproape pe baiatul asta pe care vreau sa il iubesc enorm! vreau un sarut si o privire plina de dragoste! Asta este cel mai frumos cadou!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu