14 decembrie 2011

Jurnal 2010

Oare stii?! ....cate cuvinte au plans in urma ta?! Cate si mai cate poezii s-au nascut pentru tine?! Oare stii?!..in cate versuri ti-am adorat chipul?! In cate versuri ti-am iubit ochii ...?! Si vocea ... si pielea ... si privirea ... si mangaierea?! Oare stii?!...cate lacrimi mi-au udat obrajii..si cartile...si asternuturile?! Oare stii cate vise s-au pierdut in urma ta?! Cate soapte de iubire s-au spart?! Cate urme mi-ai lasat pe trup?! Cate sarutari si cate atingeri?! Oare stii cate ecouri au alergat dupa tine?! Cate intrebari imi tineau ocupate noptile?! Oare stii ca inca mai ratacesc cautand raspunsuri?! Oare stii cu cate amintiri ma lupt?! Cu cate sentimente?! Cu cate ganduri .. si cu cate emotii?! Oare stii?!...ca te regasesc in fiecare stea pe care o privesc?! In fiecare cantec de dragoste pe care il ascult?! Oare stii de cate ori inchid ochii si visez ... de cate ori strang in brate toate clipele petrecute cu tine?!...toate amintirile..toate cuvintele...toate sarutarile si toate atingerile ...Oare stii?! Cat dor si cate dorinte ard in mine?!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu