19 decembrie 2011

We

Fetitele mele dragi si scumpe, care imi scriu destul de des...va multumesc! Stiu ca sunteti curioase si vreti sa stiti mai multe despre persoana care ma face sa zambesc zilnic de ceva vreme...
O sa va lamuresc pe scurt: ne este bine, suntem fericiti si trebuie sa va zic ca sunt proaspata mamica :)) mamica de tarantula, trebuie sa iei omul asa cum e el...era tatic, am devenit si eu mamica. Happy family!
Pentru cat timp nu se stie...important e ca suntem fericiti unul langa altul si nu numai. O sa va prezint tarantula mai jos...mi-a promis ca ma va face sa o tin in mana...si ca imi va placea...eu nu sunt de aceiasi parere :D Imi place sa o vad cu tacsu...masa e mai rece :))
Sunt asa de fericita! Nu imi vine sa cred...respir fericirea.
Gata ma bag in patut ca sa vorbim la telefon de noapte buna, cu siguranta se va face tarziu :)

Mi-era dor de mine...ma bucur ca am regasit-o pe Miraj de acum 4 ani :)
Kisses and hugs 4 all! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu