24 ianuarie 2012

Icecream

Inghetata cu vanilie si multa, dar multa ciocolata...asa ma simt dupa plimbarea la cerere.
Sa traduc:a vrut iubitica a meu sa ne plimbam...de ce inghetata s.m.d :de la aromele folosite la baie. Un frig afara, mama mama...ori lenesa de mine s-a obisnuit sa fie comoda si nu mai stie ce inseamna o plimbarica lunga si cu briza Romaniei in plina iarna. 
Mi-am implinit atributiunile de iubita, l-am plimbat asa cum am promis, o ora...da asta adunat cu vorbaria noastra : eu in leagan si el facand kilometraj in fata mea, deoarecere  eu este copil si el e mare tare. Fite domnule, ce sa mai! :))
Hai ca a fost misto, incep sa-mi revin...mi-e teama de amenintarea lui, cum ca o sa ma plimbe de acum inainte, every night and every day :)) nu mi-e teama!:-D Pune fata adidasi in cracii ei mari si te fugareste prin oras, gasesc peste tot aproape cate un leagan ;))
Voi ce a-ti mai combinat? Unde mi-a-ti umblat?
Eu am facut multe...cel mai mult mi-a placut ca am jucat carti sambata inainte sa ies la un suculete si am batut lumea ingamfata care se astepta sa pierd, ciuda ciuda :P...deci si asadar eu am pierdut doar o data=10 abdomene ;)) si baietii de cel putin 3ori fiecare...si asa slabeste studentul. Repetam aventura cat de curand  ;)). Ca deea e buna.
Oooo sa nu uit! M-am bucurat de un bebita sambata, nepotelul bff-ului meu...Doamne cat e de scump piticul, da extrem de gelos pe mine, sau pe oricine sa aproprie de Gabi. Abia astept sa-l mai vad :X.
Era sa uit de Andreutza mea scumpa!!! Mersi scumpico si stai linisitita ca te sun zilele astea.
Va las si o melodie...sper sa va placa, eu o ascult de vreao juma de ora si nu ma satur, e una dintre favoritele mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu