9 iunie 2012

Past and present

Somebody like you...cine vrea sa ma aiba ce a mai avut? Cine vrea sa compare prezentul cu trecutul...eu sigur nu vreau asta. E ca si cum ai trai prezentul cu o fantoma. Nu poti sa imbratisezi o fantoma, nu poti saruta un om gandindu-te la sarutul cuiva din trecut, trebuie sa ai problema grava la mansarda daca ii faci asa ceva unui om care nu merita. Nu stiu cum sunteti voi dar eu nu nu pot sa cred ca exista un om la fel ca altul...eu nu m-am intalnit niciodata cu dorinta de a vrea vreun prieten care seama cu fostul, niciodata nu m-am indragostit de ochii cuiva care seama cu fostul sau vreo caracteristica fizica...wtf...repet, trebuie sa fii bolnav psihic. Trebuie sa incepi orice relatie platind toate datoriile din trecut, fantomele trebuiesc inchise si uitate, cheia aruncata. 
Nu iti aduce bagajul fostei relatii...omul din prezent nu are nici o legatura cu trecutul tau...nu amesteca lucrurile. 
Scriu toate astea pentru cineva care m-a rugat sa-i spun daca cred in "reincarnarea iubirii din trecut".
Nu cred ca o iubire poate fi comparata cu alta, iubesti mereu diferit...mai mult, mai intens, mai nebunesc...mai ...intodeauna altfel.  Wtf nu te bloca...sufera cat ai de suferit, da nu crede ca fantoma trebuie sa faca neaparat parte din prezentul tau, incheie-ti socotelile si gata, pa si pussy. 
Poate pare ca spun vorbe, dar eu sufar, plang dar cand am zis gata, apoi e gata! Nimic nu ma mai intoarce, uit tot si imi traiesc prezentul, nu as putea sa fac pe nimeni sa sufere doar pentru ca eu am suferit candva. Am fost "acuzata" ca-s nepasatoare s.m.d ...dar asta nu din cauza fantomelor, ci din pricina greselilor persoanei "victima". Accepta ca ai gresit si totul va parea mai simplu. Am facut mii de greseli, da mi-am promis ca numai fac...si sunt mandra de mine ca am reusit.
Care a avut de inteles, a inteles punctul meu de vedere...repet...nu trebuie sa fie nimeni de acord, fiecare cu ce si cum crede, e liber arbitru people. Peace ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu