8 iunie 2012

Pretty Lil' Heart

Ce as putea sa va mai povestesc?!
Am primit plangeri ca nu mai scriu...nu am ce! Am ganduri mii, mi-e dor de unii oamenii foarte mult! Se stiu ei care sunt, nu va mai zic de dorinta mea imensa de a urca in primul tren si a ajunge in Constanta...de ce e clar!
Dar ma abtin, sunt o fata puternica...am ales si trebuie sa-mi mentin decizia pana la capat chiar daca o mare parte din mine vrea altceva.
Mi se apropie iminenta plecare in Italia...usor usor intru intr-o stare de melancolie! Ce ma fac eu 3luni fara oamenii astea zapaciti din viata mea??? Ce ma fac eu fara Gabi, eu cu cine mai joc biliard, cu cine mai rad si pe cine mai "bat" :)). Si da o sa-ti fac clatite zapacitule, va urma! 
Ce ma fac eu fara acesti oamenii incredibili care mi-au fost alaturi cand ma asteptam mai putin, care m-au sprijinit si facut sa vad ca sunt mai mult decat o persoana care e debusolata. Sunt oamenii care mi-au devenit dragi si nu pot sa-mi imaginez viata fara ei. O sa mi sa rupa inima cand o sa urc in avion, o sa plang si nimeni nu o sa ma poata opri, dar o sa fiu puternica...cel putin o sa incerc.
Anul trecut pe vremea asta eram intr-o alta situatie, plangeam dupa "iubit" pentru ca nimic nu era la fel de important, acum plang dupa acel iubit care e atat de departe si totodata aproape, dupa prietenii extrem de dragi si dupa Iasi...ador orasul asta.
De la an la an iti schimbi prioritatile, triezi oamenii si inveti ca exista mai multe tipuri de dragoste, e asta am invatat...exista o dragoste pasnica si cea la prima vedere, care te consuma si care nu are nevoie de timp ca sa realizezi cat de multe poti spune, si spui cu relaxare...nu doar pentru ca trebuie. Mereu am visat la dragostea aia nebuna si ma incanta ideea ca m-am bucurat de ea...poate mai tarziu va fi mai mult, cand o sa trec peste unele  mele temeri.
Am fugit, ma duc la cafeluta cu prietenul meu drag, fetelor e cel mai dragut, manierat s.m.d....este vreo una interesata??? Astept mail-uri.
Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu