2 august 2012

Scurt

Buna!
Azi incerc sa nu mai parafrazez, sa scriu la subiect...zic: incerc!
Am dat din "greseala" peste un vechi mesaj, de la o persoana importanta din trecutul nu indepartat (depinde cum "socotesti" timpul).
Am ramas "muta"...doar repulsie mi-a creat acel mesaj, am realizat iar si din nou ca oamenii sunt falsi, ca numai stiu sa ramana constanti in afirmatii si actiuni...ca numai stiu sau ca numai vor!
Nu exista din punctul meu de vedere sa numai iubesti un om peste zi, sa numai simti ceea ce afirmi prin cuvinte.
Nu exista, sa adormi iubind si sa te trezesti ca nu o mai faci.
Dar mai mereu ma compar cu altii. 
Mai mereu incerc sa cunosc oamenii prin prisma mea, incerc sa te asociez cu mine.
Spun greu ca te iubesc, ca imi esti drag/a...dar o spun cand sunt sigura pe ceea ce simt, nu sa ma trezesc mai tarziu "ca de fapt nu o fac".
Ce facem aici :joc de cuvinte?
Hai sa incetam sa ne mai jucam cu,cuvintele...sa le spunem atunci cand credem in ele...si nu de dragul de a le spune...nu valoreaza nimic daca nu crezi in ele.


Arata-mi pe cineva care sa merite!Pe cineva care sa-mi pretuiasca sarutarile,imbratisarile si sacrificile!
Arata-mi pe cineva care sa creada in mine,pe cineva care sa raspunda cu adevarat in fata tuturor promisiunilor, pe cineva care sa nu se ascunda,sa nu minta!
Arata-mi pe cineva care e destul de puternic cat sa lupte pt mine, pe cineva care sa nu ma lase singura, pe cineva care sa fie langa mine,mereu indragostit,pe cineva care sa merite toate faptele mele,toate lacrimile si toate zambetele.
Arata-mi pe cineva special si atunci, da, voi crede in oameni, voi crede in dragoste si alte sentimente!

Punct.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu