13 septembrie 2012

Deznodamant

Again....Buna!
Sunt foarte obosita...psihic si fizic!
Dar mandra de mine, mandra de ceea ce am realizat si mandra de ceea ce o sa realizez in continuare.
De ce sunt asa mandra...m-ati intrebat ce am mai facut sau mai exact care a fost mai exact treaba cu job-ul meu din vara asta. A fost extraordinar de stresant! De incitant si epuizant totodata!
Am fost "aruncata" la propriu in multime! Am tinut fara sa realizez {decat acum cateva zile}ca am tinut "in spate" un intreg spectacol de televiziune. Ca primii mei spectatori erau formatii din cateva sute/mii, cine isi mai aduce aminte!?
Si am trecut peste! Acum incep sa ma distrez cu adevarat cand avem show-ul, acum respir :))
Acusi plec si o sa imi fie un dor nebun de a vorbi cu fetele si sa le povestesc ce si cum e la noi in tara.
Cu una dintre ele am devenit mai apropiata, e o dulce si m-a ajutat sa zambesc cand mi-era dor de prietenii mei de acasa.
Stefania, daca vreodata o sa descoperi blog-ul meu sa stii ca iti multumesc ca ai fost o dulce!

Azi la probe m-am distrat maxim, am dansat, facut karoke si "cantat/chinuit" tastiera unui coleg :))
Ma duc la somn...obosita maxim.
Va pupicesc dulce

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu