12 martie 2013

Despre nimic,

Eu...eu sunt o fiinta greu de inteles, greu de tinut aproape si usor de iubit. 
Usor de iubit daca ai trecut de bariera pe care o instalez instant din momentul primului "Buna".
De ce o fac? Cine o vede? Cum se indeparteaza?
O faca pentru ca am fost ranita si pentru ca mi-e teama de suferinta.
O vede doar un om care e atent la detaliile din "spate", cine reuseste sa vada cat de sensibila sunt, cine se poate plimba cu mine si sa nu ma oblige sa vorbesc, cine imi vede lacrimile inainte sa se iveasca.
Se indeparteaza cu rabdare, cu multe imbratisari. Cu mine nu trebuie sa te certi cand sunt nervoasa, sau cand se instaleaza dubiile in mintea mea, trebuie sa ma lasi sa-mi revin, dar sa nu ma ignori.
Complicated.
Mi s-a spus ca ma indepartez atat de tare uneori incat nu se poate ajunge la mine...
Sunt un om complicat si extrem de prietenos...ador sa am oamenii buni in preajma mea. Imi iubesc cel mai bun prieten, il ador...nu reusesc sa-mi imaginez viata fara el, e cel pe care il sun daca numai pot. Stiu ca ma asculta si reuseste totodata sa imi aduca un zambet pe fata, el ma aduce cu picioarele pe pamant.
Inima mea e plina de mandrie ca pot spune: Am prieteni!
Imi place calitatea, nu cantitatea.
Am fugit in lumea mea...dus si apoi o plimbare sau o cafea cu un om care merita.
Aveti grija de inima voastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu