10 august 2014

Plecam?

Buna seara!
Ce faceti? :)
Va rog, nu-mi mai scrieti prin intermediul unui coment la postare daca vreti sa ramaneti anonimi, trmite-ti mesaj privat.
Eu fac bine, ascult o melodie de vreo jumatate de ora, obsesie ce sa mai. O sa o ascult pana nu o mai suport.
Scriu mai rar, stiu.
Dar, am o scuza plauzibila  (zic eu), e prima vara a mea in Iasi, nu am mai ramas pe timpul verii pana acum...deci profit de vara, ma plimb, stau mult intr-un parc care este in apropierea casei mele. 
Rasfat, sanatate, timp liber si de suflet.
Astea sunt cele 4 cuvinte cheie pentru mine, imi ghideaza viata aproape complet.
Nu cred ca este dificil de inteles de ce, sufletul trebuie sa fie intr-o continua pace, si cum o poti face altfel decat rasfatandu-ti toate simturile, cand am timp liber ma plimb doar eu sau insotita, dar in companie placuta!
De sanatate am grija prin sport, joc volei cat de des pot, daca nu alerg, e o adevarata placere pentru mine sa alerg si sa ma odihnesc la umbra unui copac. Ochii mei se bucura de niste peisaje, urechile aud simfonia naturii, mainile mele ating natura, sufletul meu se bucura. Nu stiu cum sa transpun ceea ce simt eu cand petrec timp cu mine. 
Zilele trecute am iesit cu o amica, a fost un chin pentru ea intr-o oarecare masura, pentru ca eu admir fiecare element al naturii daca ies la plimbare. 
Sunt zen, ma bucur de si cu natura ce ma inconjoara, si pe deasupra ma bucur de Romania mea frumoasa.
Daca am plecat sa ma plimb, nu ma intreba cat stau, o sa stau de la 5 minute pana la cateva ore.
Imi doresc ca fiecare dintre voi sa simta macar o data in viata ce simt eu, aceasta impacare cu mine si cat de mult ador sa fiu in mijlocul naturii. Credeam ca e o fabulatie, o nebunie spusa de alti nebuni, dar nu, te poti bucura de fiecare element al naturii daca stii cum sa privesti, sa vezi perfectiunea ei.
Totul bine si frumos la mine, acum despre voi...ce idei se invart in capul vostru?
Sunteti bine voi cu voi?
Bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu