16 ianuarie 2016

Vreme.

Și nu mă refer la prognoza meteo ;)
A venit vremea să va spun ca sunt zăpăcita :) mă declar vinovată!
Astăzi eu M. Alerim, declar dragostea față de voi, m-ati zăpăcit complet toți cei care nu ați uitat ca este ziua mea...și mi-a-ți oferit atâta dragoste...îmi simt inima plină de fericire. Aș vrea să plâng...dar ar trebui să justific niște cearcăne mâine :)
Sunt o sentimentalista!
Mai ales zăpăcita!!!
Va iubesc mult pe toți, pe cei care știți ca oricât  de mult v-aș supăra știți ca va iubesc nespus...și nu-mi doresc să va rănesc...nicicând!
Cei pe care nu-s iubiți de mine, va asigur ca îmi sunteti dragi, nu va port pica nici cum.
Va pupăcesc o grămadă!!!
Și ofer "free hugs". Mie îmi da o stare de ghine :* pupicus
P.S. :am același număr....de pe vremea liceului...odată pe an da divorț de mine cartelă, da' eu nu o las :))
Da-mi dați mesaj...am șters toate numerele din greșeală :D
Proaspăt vopsită o să spuneți :))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu