9 octombrie 2011

Interesant :P

Am descoperit ca cineva ma citeste :)) nu pe mine, blogul :p.
Il am de ceva vreme, dar nu prea mi-am dat interesul sa scriu ce ma preocupa, ce-mi place s.m.d. Poate pentru ca, am crezut ca nu are sens. Aveam la un moment dat oamenii de afara care se chinuiau cu Google Translate ca sa inteleaga ce scriu eu aici. Nu cred ca au apucat sa ma inteleaga prea mult... am sters tot ce am scris la vremea aia, de ce? Pentru ca oamenii de atuncii nu imi mai sunt alaturi si nu mai are rost sa pastrezi ce am scris despre ei, nu pentru ca mi-ar fi rusine...nu ma intelege-ti gresit, ci pentru ca nu vreau sa ii afecteze prezentul. Am sters tot trecutl, am aruncat tot, nu la gunoi! Ci undeva intr-un colt. Poate candva imi voi aduce aminte cu placere, deocamdata nu imi provoaca acea stare minuntata.
Acum traiesc prezentul, ma bucur de ceea ce am! Am atatea proiecte :)) vai dar cate, toate au legatura cu mine, cu sufletul si inima mea.
Incerc sa ma cunosc mai bine si sa stiu cu adevarat ce vreau.
Am inceput iar sa scriu, deci sunt pe drumul cel bun.
O zi buna si plina de zambete!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu