21 noiembrie 2011

Days

Zile incarcate...pline de evenimente si neprevazut...ras si nebunie!
Am facut o chestie pe care am zis ca nu o sa o regret niciodata...adica noua "eu" nu o va regreta.
Azi ma simt goala, fara sentimente si reactii anume...colega de apartament mi-a zis sa-i dau un buzz cand imi revin, nu cred ca se va intampla azi...Ati trait vreodata sentimentul asta de il descriu eu? Ca nu te interseaza...parca traiesti intr-un corp strain, care ia decizii si tu nu vrei sa intervii.
POATE am obosit sa reactionez astfel decat o faceam, am OBOSIT sa muncesc zilnic ca sa fiu fericita. Lumea incearca sa ma faca...da parca eu nu vreau...m-am obisnuit oare????
Imi suna telefonul si mesaje fara numar de la un om care m-a intalnit atunci cand nu-mi pasa si nu cred nimic din ce imi spune...am hotarat sa-l las, sa-i dau voie sa fie fericit...merita, pe mine m-a facut cat am vrut eu...de acuma nu mai poate sau cum spune el nu-l las sau nu vreau. Poate nu vreau? Nu vreau sa cred, vreau sa am o groaza de prietenii si sa imi traiesc viata cum vreau fara sa incurc pe nimeni si sa dau sperante...e vina mea ca am vrut pentru o vreme si apoi gata mi s-a luat. Pur si simplu! Nu am crezut niciodata din prima ceea ce mi se spunea...dar acum nici atat :))
Nu mai pot sa iubesc, cel putin deocamdata nu vreau sa ma apropii de nimeni...poate maine ma razgandesc, poate maine iar incurc pe cineva...pe tine nu...esti prea bun ca sa te fac sa suferi...si nu o sa mentinem amicitia, nu vreau sa crezi ca daca ma vezi pe strada sa opresti masina si sa ma rogi sa urc, sa vorbim , sa ne salutam si sa speri...vreau sa fii baiatul care sa aiba in dreapta iubita si sa fie iubit, nu doar azi sau cand are toane, ci tot timpul...pentru ca meriti! 
Poate daca ne intalnim undeva intr-un viior indepartat o sa vad ceea ce acum nu stiu sa apreciez...poate o sa fim norocosi si vom stii sa ne iubim si sa fim totul unul pentru altul...acum nu, nu pot sa ofer totul.
Degeaba imi spui te iubesc, daca mie imi vine sa fug cand aud asta...stiu ca nu ma minti si stiu ca ai avea grija de inima mea, dar eu nu pot acum...nici nu stiu sa zic cuvintele alea...le zic la misto prietenilor si cred ca de aia am ajuns sa le cred ca sunt neimportante...
Imi pare sincer rau si sper din inima sa nu-ti mai vad fata aia de copil trist...ochii aia albastrii trebuie sa sclipeasca mereu de fericire. 
Era sa uit...stiu ca am promis ca te las sa-mi scrii ceva pe blog...ma  gandesc zilele astea si raspunsul final...daca mi se face dor pana atunci va fi da :)...nu am idee! Melodia asta contine doua cuvinte pentru care o ascult iar si din nou...
Peace and love!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu