22 noiembrie 2011

WTF?

Mi se face dor? Un dor nebun sa innot si sa ma plimb pe plaja...offf cat de prietena mi-a fost marea anul asta...my bff! O sa o vad in cateva saptamani/in cateva zile sau ore pe asta a noastra...i don't know! Puteam sa o vad de ieri dar am refuzat again fericirea...
Lasam asta...sa vorbim de ceea ce am facut in weekend...m-am distrat! A venit verisoara mea din C-ta si niste nebuni la propriu ca m-au facut sa rad maxim! I-am plimbat oleaca...am vazut si eu o alta parte a Iasului asta frumos...i-am dus la Cavalerul Medieval , recomand din toata inima locul si vinul casei :))), nu mai zic de mancare! Gustoasa! Va recomand sa mergeti acolo si pentru loc...te simti ca pe vremuri! Design-ul castelului te duce undeva inapoi in timp, chelneri sunt imbracati ca pe vremuri...detalii...mergeti!
Eu zic ca s-au distrat...fara fite si figuri au invatat moldoveneste si au zis ca revin...sper ca weekend-ul viitor...am eu asa un feeling ca se intorc :">, singura chestie negativa a Iasului a fost idiotenia asta de asfalt...oricat de frumos ar fi un oras face mult sa fie si drumul bun...mai ales ca Iasul nu e un oras oarecare lipsit de importanta...
Am observat iar o chestie c-am aiurea:majoritatea fetelor care vad o masina jmechera si un tip cu vrajeala...cadeti c-am usor si nu sunteti mai mult decat penibile! Respectati-va un pic, lasa-ti dracu masina si mentineti-va demnitatea...mi-a zis ceva Razvan de am ramas masca...si da are dreptate, chiar daca mi-e aiurea sa recunosc. Doar daca nu vreti sa fi-ti pe lista unui tip si uitate imediat...alegeri si iar alegeri.
Poate ma hotarasc si plec la Constanta in seara asta...asa ii va fi mai bine unei persoane...da acolo nu vreau sa merg ca sa nu vad pe altcineva :))) ce sa fac?...nu vreau sa creez confuzie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu