24 noiembrie 2011

"Ieri"

As fi putut sa imi traiesc viata foarte bine fara sa trebuiasca sa trec prin ziua de ieri. Mi-am dorit cu disperare sa fie stearsa din calendar, sa nu fi existat niciodata. As fi vrut sa fi stiut dinainte ca nu va fi o zi prea grozava si sa stau in casa si sa dorm si astfel sa nu trebuiasca sa sufar nici eu, nici cei din jur.
Dar acum realizez ca aceasta zi a fost scrisa special pentru mine in calendar, a fost scrisa special pentru noi, sa ne ajute sa ne ridicam, sa ne dea o lectie de viata, sa ne faca sa depasim obstacolele.

Ce am invatat dupa ziua de ieri?
Am invatat ca lucrurile pe care le fac, vorbele pe care le rostesc ii pot rani pe oamenii din jur, oamenii la care tin. Bineinteles ca stiam asta dinainte. Dar ieri am trait lucrul asta si nu a fost un sentiment pe care as vrea sa il experimentez din nou.
Am invatat ca si oamenii la care tii cel mai mult pe lumea asta pot sa te dezamageasca, sa te raneasca si sa te doboare, dar nu pentru ca asta si-au propus, ci pentru ca sunt oameni si ei, si sunt supusi greselilor.
Am invatat ca dragostea nu are limite, nu cunoaste niciun fel de bariera. Am fost pusa sa aleg intre dragoste si orgoliul meu. A fost o alegere grea deoarece nu vroiam sa trebuiasca sa renunt la niciuna dintre aceste doua lucruri. Dar stiam ca nu este posibil sa le pastrez pe amandoua, asa ca am decis sa imi ingenunchez orgoliul la altarul dragostei, sa trec peste egoul meu pentru ca il iubesc.
Am invatat ca amandoi gresim si ca trebuie sa ne iertam reciproc, intr-o disputa nu poate fi doar unul vinovat. Si astfel, am realizat, ca de multe ori, fara sa vrem, ne ranim reciproc, si de cele mai multe ori nici macar nu realizam asta.
Am invatat ca zilele precum ziua de ieri trebuie ingropata undeva, in adancul sufletului si lasata acolo sa se stearga din amintire. Totusi lucrurile pe care le-am invatat in urma acestei zile trebuie pazite, ferecate undeva in abisurile mintii si readuse la lumina cu prima ocazie, pentru a nu repeta inca o data aceleasi greseli.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu