28 noiembrie 2011

My Crush

Si uite ca am fost si la film ... mi-a fost ciuda ca il vazusem deja si ma abtineam cu greu sa nu comentez!
M-au enervat oamenii care au venit la Breaking Dawn: Zori de zi doar si numai pentru ca vroia sa demonstreze iubitei/prietenei/viitoarei prietene ca el e un tip sensibil si ca iubeste Twilight! Eu sunt pe principiul, daca nu-ti place ceva stai acasa sau mergi undeva unde sa te simti bine si sa nu faci asta "obligat" ! M-am abtinut cu greu sa nu-i zic unui tip ceva, care comenta aiurea despre film, daca nu-ti place nu te uita, te-a obligat cineva sa vii si sa-ti pierzi timpul tau atat de pretios? Eu cred ca nimeni nu poate fi obligat sa faca ceva impotriva vointei sale! Daca nu-ti place taci si nu comenta, mie nu imi place ce-ti place tie si viceversa...am ajuns sa nu mai critic "placerile" altora, fiecare cu gusturile sale, e o vorba din popor care se aplica in cazul de fata. 
Cred ca filmul si respectiv cartea sunt singurile chestii care au facut din mine o fana, nu ma pot declara fana decat in privinta acestor doua chestii. Tocmai de aia nu suport sa se trezeasca unul sau una care nu simte ceea ce simt eu in privinta asta, asa cum eu nu incerc sa-ti bag pe gat ceea ce imi place mie, ca ce chestie vii tu la filmul meu preferat si incepi sa comentezi aiurea? Nu-ti place stai acasa! Te scutesti de un dublu efort: sa vezi ceva neplacut si sa-ti obosesti gura ca sa vorbesti despre asta.
Gata! Detalii...
Fiecare cu placerile lor, eu ador poveste lor de dragoste, altii adora bunaciunile din filmul asta, de ce sa nu recunoastem pustoaicele sunt indragostite de Edward si Jacob, se cearta pe cine merita sa fie cu Bella s.m.d...Eu nu! Ador iubirea asta nebuna dintre Bella si Edward, iubirea lor nebuna si pentru todeauna, atractia emanata atunci cand sunt impreuna, durerea de pe chipul lui Edward atunci cand o saruta pe Bella, cum castiga iubirea in fata dorintei de a o ucide. Cum se privesc! Totul legat de ei...era o vreme cand credeam ca si eu iubesc si-s iubita asa. Inca mai cred ca o sa-mi intalnesc iubirea asta mare, care te face sa innebunesti si sa nu poti sta fara ea, sa suferi pentru fiecare clipa pe care nu o petreci cu the one.
Nu va inchipuiti ca vreau un vampir :))) nu-s adolescenta si nu mai visez cu ochii deschisi, sunt realista...dar daca ar aparea un Edward nu as spune nu :))).
All we need is love! Iubire nebuna si plina de...
 Poate am sa mai revin si sa vorbesc despre Twilight...sometime.
O zi frumoasa! Pupici...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu