29 noiembrie 2011

My day

Off de ce nu ninge? Am chef de o mozoleala! Sa ma dau cu sania, cum sa am sanie si sa nu o folosesc...nu e chiar a mea, dar ce conteaza! 
Mi-e dor de zapada...abia astept Craciunul! Am fost zilele trecute intr-un magazin si m-a luat o melancolie...lumanari aprinse si colinde, era o atmosfera de sarbatoare...atunci am realizat ca vine acusica Craciunul! Ca trebuie sa fac pe Mosul, imi place sa cumpar cadouri pentru cei dragi si imi place sa cred ca bucuria de pe chipul meu atunci cand le ofer sa fie inca un motiv de bucurie. Pentru mine nu e un chin alegerea cadourilor...e o placere! Daca cunosc persoana stiu ca rar dau gres...nu iau cadouri "in bataie de joc" si ca sa scap...urasc sa primesc un cadou luat in ziua aia si sa fie negandit...da ma bucur, dar mi-e ciuda ca nu s-a gandit, pregatit din timp...ca nu am meritat timpul pretios. Ma bucur ca primesc orice...dar sa vad ca a fost din inima si nu din obligatie. Zilele trecute un prieten bun mi-a adus un trandafir ca sa isi ceara iertare...a uitat sa-mi mai fie prieten si stia ca nu o sa-l iert usor...inca nu e iertat 100%, dar va fi daca demonstreaza ca stie ce inseamna prietenia! Nu suntem iubiti, nu am pretentia sa ne vedem zilnic, dar sa stiu ca existi, ca traiesti, ca esti bine...nu sa ma cauti doar cand esti amarat si ai nevoie de mine, aia nu e prietenie! Nu pentru mine, eu nu-s asa...stiu sa fac distinctia. Oricum merci de trandafir, m-ai nimerit :P
Rad constant de el ca ii este teama sa-mi faca cunostinta cu prietena lui, nu stiu de ce?! I-am promis ca nu rad de ea, ca poate o sa fim toti trei prieteni, ca nu ma deranjeaza prezenta ei...de ce m-ar deranja???? Nu trebuie sa-mi placa mie ci lui! Dar ar fi ciudat sa ne plimbam odata prin oras cu masina sa ne vada ea impreuna si sa creada nu stiu ce...de aia il bat la cap sa o cunosc!
Poate cand va ninge indrazneste si el sa o ia la mozoleala aia mare pe care toata gasca o asteapta ;))) sper sa ninga cat de curand!!! Sa simt ca vine Craciunul, ca vine sfarsitul anului...sfarsitului unui an plin de evenimente placute si nu numai.
Aaaaa si sper ca la anul sa-mi invat o prietena cu ajutorul lui Dumnezeu si tot ajutorul din lume...sa o invat sa joace biliard! Azi mi-a "mancat ficatii" la propriu! Daca nu imi venea ajutorul cred ca-i bagam tacul undeva...ca nu mai puteam! Cata rabdare Doamne sa am??? Daca o vedea Gabi cum tinea tacul fugea cu masa de biliard :)))))) 
Trebuie sa zic LA MULTI ANI unui prieten bun bun bun de tot pe care-l iubesc din toata inima si sa-i cer iertare ca nu i-am vorbit cateva zile...mi-era greu...stiam ca fata de tine nu pot sa disimulez...si nu vroiam sa te fac sa simti ce te-am facut sa simti oricum...am vrut sa te protejez de mine si am dat cu bata balta! Dar tu stii ca eu te iubesc si tu ma iubesti...si ma vei ierta! Si eu o sa promit ca nu mai fac!!!!
O sa pun melodia care e la maxim cand este eu cu tine...ne place place place!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu