4 decembrie 2011

Singura acasa 2/3...

Singura acasa...pentru mine e ceva nemaipomenit de bine!!!! Am refuzat sa ies din casa atunci cand am observat ca am ramas singurica...am refuzat sa vad un film/orice altceva intr-o companie placuta. Nu stiu da eu ador sa petrec timp uneori doar cu mine si noi amandoua...sa fac o baie cu spuma, lumanarele parfumate...sa imi gatesc ceva bun dupa si apoi sa ma uit la un film. Imi place linistea din casa...imi place senzatia aia de singuratate, dar sa nu fie permanenta...daca o sa ma simt singura in seara asta, cu siguranta o sa fac ceva. Deocamdata sunt doar la faza cu baia mea extrem de dorita, mai tarziu urmeaza toate celelalte chestii pe care le voi face. Sper sa nu cedez tentatiei de a vrea companie...doar daca va fi furtuna si sa nu mai am energie electrica se poate intampla asta. Gata am fugit...cada e plina, ademenitoare si lumanarile isi fac treaba...simt de aici parfumul lor :X. Mai scriu maine ce mi s-a mai intamplat,raspund fetitelor care vad in mine un ajutor, si pentru asta le multumesc...ma straduiesc sa nu dezamagesc pe nimeni. 
O seara minunata! Pupici...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu