5 decembrie 2011

Intamplare...

Nu am timp sa scriu sau sa stau prea mult...am avut cateva zile c-am incarcate din toate punctele de vedere...nu dau detalii pentru ca nu are rost. Sunt chestii personale si pe care prefer sa le tin pentru mine. 
Zilele astea am observat ca prostia nu doare, ca e usor sa arunci cu vorbe fara sa te intereseze ca s-ar putea sa ranesti...nu imi place sa fiu pusa in postura ingrata sa dau in cineva...dar m-am simtit obligata sa ridic mana si sa ma apar de cateva cuvinte spuse la nervii si frustrare. E atat de greu sa accepti un refuz? Sa iti vezi de drumul in viata ta daca o fata/femeie sau oricine iti spune nu?! Oare e atat de greu?! Eu zic ca nu! Ca trebuie sa inveti ca atunci cand cineva te respinge o face cu un anumit scop, nu simte pentru tine ce simti tu! Sau pur si simplu nu vrea.
Nu stiu cum reactionati voi atunci cand sunteti jigniti, dar eu reactionez ca atare, stiu ca eu nu pot sa ranesc cu vorbe sau nu are rost sa ma mascaresc cu cineva care oricum nu intelege! Ca nu vrea! Oricum daca nu aveam motivul geloziei langa mine, omul se trezea cu masa in cap...atat de tare m-a enervat...acum cand ma gandesc ma amuz si nu prea...dar atunci :)). Ma amuz de situatia in care a fost pus un baiat care nu avea nici o vina! Care nu stia ce sa-mi faca ca sa ma calmez...caruia o sa-i multumesc intodeauna, un baiat super care nu merita cuvintele spuse de un idiot...de un om fara caracter. Never mind...sper sa nu-l mai vad sau cel putin sa nu aiba curajul sa vina in fata mea si sa-si ceara scuze...pentru ca nu am nevoie! Stiu ca eu nu uit...o sa-mi cer mereu scuze fata de L., nu merita. In fata mea a crescut mult...mi-a schimbat parerea 100%...si apropo L. copilul (porecla primita de la el) iert dar nu uit, asta sunt eu! 
Gata!
Asculta-ti melodia asta...eu pur si simplu o ador!Si da, simt ca te cunosc de fff mult timp...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu