7 decembrie 2011

Hold my hand :)

Another day...se aproprie Craciunul si apoi Revelionul...s-a mai dus un an! Ce repede a trecut, unde a zburat timpul? Cine l-a ascuns? Unde?
Nici nu mai stiu sigur ce faceam anul trecut pe vremea asta, cu cine eram si cum ma simteam...ce repede se "sterg" amintirile atunci cand le vrei sterse. Cum poti sa-ti induci anumite stari, doar si pentru ca nu-ti place ce simti si cum simti si pentru cine simti. Vi s-a intamplat? Voi cum faceti? De ce o faceti? Scrie-mi daca vrei!
Azi stiu doar ca trebuie sa ma hotarasc ce o sa fac de Craciun, unde si cum...am de ales intre familie si prieteni. Am de ales intre o distanta considerabila de toate locurile care ma gazduiau de sarbatori si aceleasi locuri din fiecare an. Nu stiu ce prefer, pe cine prefer si de ce prefer acel ceva :)) So confused! Mi-e dor de mine cand nu eram asa aiurita, cand stiam pe cine si cum vreau :). Ma ameteste si vremea asta! Parca fara ninsoare nu pot sa ma concentrez...parca vine Pastele! Poate si de asta nu simt nevoia sa ma pregatesc de Craciun, shit!
Ma afunda in starea asta si o decizie aiurea pe care am luat-o...numai eu puteam sa zic asta in situatia aia! Mor de ciuda! Si mi-e tare dor de persoana aia caruia i-am spus ce i-am spus!Daca e sa fie va fi! I belive in you!
Cica sunt ciudata, asta mi-a spus cineva...na mai baiete ce sa fac si eu,poate eram ciudata si inainte...nu mai fac ce faceam inainte, nu mai simt cum simteam, nu mai glumesc la fel, nu iti mai vorbesc cum vorbeam. Extrem de ciudata pentru anumite persoane si perfect normala pentru cei care stau suficient de mult timp langa mine.Cei care ma cunosc stiu ca ma atasez de oamenii foarte usor. Doar cei care ma cunosc de dinainte stiu si observa diferenta. Am prieteni care pur si simplu ma adora asa cum sunt acum, vor sa stea cu mine sa vorbim, glumim...na poate si pentru ca am rabdare mai multa, simt in mine un prieten, un sprijin...this is me...poate de multe ori ma las pe mine pentru altii. Daca imi iubesc oamenii ce sa fac...tind sa cred si vreau sa cred ca si altii ar face la fel pentru mine. Nu?
Hold my hand and let's go...the moon is expecting our love :) I'll be there because i can.
O zi frumoasa!Pupici...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu