4 noiembrie 2011

The true and only the true

Si chiar ma bucur! Ma bucur ca am vazut adevarata fata a cuiva :))) mi-a luat ceva timp sa constientizez ca minciuna poate fi spusa si de oamenii care ti-au promis ca nu o sa te minta niciodata! Ce vrajeala my friend, azi am observat diferenta dintre noi ;) si mai ai multe de invatat pana o sa ajungem la aceiasi maturitate. Nu poti sa-ti asumi nimic ;) pentru ca nici macar tu nu stii ceea ce esti, un nimeni? Aveam momente cand te contraziceam, cand credeam ca nu ai cum sa fii asa, dar ete neamule ca ti-am vazut si fata aia pe care am observat ca o ai doar fata de oamenii care nu semnifica nimic pentru tine. Mi-e sincer mila de tine, nu am crezut niciodata ca o sa-mi fie mila vreodata de tine,credeam ca o sa ramanem niste oamenii maturi care nu se mint si nu recurg la chestii de 2lei. 
Sa fii sanatos si sper din toata inima sa nu te vad prea curand! Mi-ar fi scarba sa fiu in aceiasi incapere cu tine ;) 
Cheers!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu