11 noiembrie 2011

True...

Cuvintele acestea exprima purul adevar, intodeauna vei tine minte macar o singura chestie din toate acestea.Mi-a placut si l-am publicat. Enjoy!
Ma resemnez pentru ca...
Niciodata nu imi vei uita chipul...
Niciodata nu imi vei uita privirea...
Niciodata nu imi vei uita cuvintele...
Niciodata nu imi vei uita saruturile...
Niciodata nu imi vei uita ochii...
Niciodata nu vei uita respiratia mea langa a ta...
Niciodata nu vei uita zambetul care il aveam atunci cand vorbeam cu tine...
Niciodata nu vei uita mesajele mele...
Niciodata nu vei uita....
Stii de ce? Pentru ca niciodata o alta femeie nu te va privii asa ca mine, nici nu o sa iti spuna cuvintele mele cu afectiunea cu care ti le-am spus eu, nici nu te va mangaia cu tandretea cu care am facut-o eu, nici nu te va saruta cu pasiunea cu care te sarutam eu, pentru ca niciodata nu vei mai avea langa tine o femeie ca mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu