11 decembrie 2011

5

Buna! Ce mai faceti???? Sper ca bine! 
Andreea si Diana o sa va dau un raspuns pe e-mail...nu va faceti griji ca daca nu scriu pe blog nu inseamna ca nu sunt bine. Merci oricum, sunteti niste scumpe.
Eu inca mai dorm...:D...aseara a fost super, da super pentru mine...au fost anumite chestii aiurea, dar eu cand vreau fac pe "blonda" si ies din niste situatii stanjenitoare pentru altii.
Aseara alaturi de cativa prieteni faceam paste, asta pe la ora 4, la 5 eram cu un prieten din copilarie in cautarea unui loc sa putem bea o cafea...a fost buna cafeaua si mai ales discutia...nici macar nu am realizat cand s-a facut ora 9 jum, lumea se ducea la facultate si noi palavrageam :))...oricum chelneritele ne-au catalogat nebuni. Oricum asta am zis si noi! 
Ce imi place mie la tipul asta, e ca nu are fite cu mine...intr-adevar i-am si zis ca daca va avea vreodata nu stiu ce-i fac! Il stiu de la gradinita, eram vecini, prieteni si parteneri de joaca...adica mai bine de 14 ani i-am petrecut impreuna. Am avut ce vorbi, el saracul trece printr-o despartire si na nu e usor...am incercat sa-i fiu alaturi. Cica facem Craciunul si revelionul impreuna :)) ar fi super ca nu vreau sa merg departe de locurile care imi plac. Trebuie sa aleg intre Bucuresti si Constanta...in fiecare loc am persoane dragi...dar eu prefer locul meu de bastina, acolo unde ma leaga amintiri si unde inima mea trage. Nu stiu ce o sa fac pana la urma. Ne mai vedem zilele astea, am stabilit sa vorbim mai mult fata de cum am facut-o in ultimii ani...sa incercam sa fim prietenii de altadata. Si vom fi...pentru ca vrem amandoi.
Sper sa facem revelionul unde l-am facut acum 4 ani ...diferenta o face ca acum cunosc mai multa lume din vechea garda :))... oricum de distrat, ne vom distra, important e sa vrem si sa o facem acolo!
Abia astept!!!!
Gata cu entuziasmul meu...fug in pat ca vreau sa ma uit la ceva primit azi de la un prieten, cica for you nebuno :))). Ms nebunule! 
O seara frumoasa! Pupici...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu