8 decembrie 2011

Pas ;)

S-a mai dus o zi din viata mea....a fost o zi si o seara frumoasa. La mine nu pot sa zic ca seamana o zi cu alta...nu las monotonia sa-mi intre in viata. Va sfatuiesc si pe voi sa nu permiteti niciodata acestui "fenomen" sa isi faca loc in viata voastra. Intodeauna sunt chestii noi de facut! 
In seara asta mie si colegei de apartament ni s-a facut foame...aveam altceva programat...dar na am zis sa mergem sa mancam ceva (lenea era prea mare ca sa gatim :D ). Unde sa mergem si ce sa facem...ne hotaram sa mergem la Class...c-am aglomerat! Aiurea man...noi tacanitele ne luam un hamburger si o luam la pas prin oras...se uita c-am ciudat lumea la noi...nu prea mananca lumea pe strada sau ce? Ce e asa wow? :))...aveam si o tinta cica...mergeam spre Biserica aia de langa mall...pocaiala la ceas de seara. Hamburger-ul ala a fost plimbat ce sa mai :)) a fost chiar si dorit...fara detalii :). 
Dupa ce am ajuns la Biserica am facut stanga imprejur ca la armata si tac pac la un Café Wien...extrem de delicios...yummy. S-a scurs timpul rapid,asa se intampla cand esti intr-o companie placuta :).
Dupa ce am ajuns acasa m-a sunat o prietena ... care ma face mereu sa ies din casa...cica hai la o plimbare...hai! Sa nu refuzam niciodata un prieten...mai ales ala care nu te lasa la greu :)...C-am suparate la sfarsit ca liniuta noastra nu a iesit cum am vrut...na se mai intampla cand semaforul nu tine cu tine :(
Trecem peste :)
Aaaa si era sa uit...eu nu este aroganta ;) aparente! Dar pana la urma crezi ce vrei...nu-mi pasa :) poti sa ma invinovatesti ???? Nu-ti da nimic dreptul asta ;) Poate pricepi ;)
Peace and love!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu