12 decembrie 2011

Calm

Hello! Si uite ca am facut-o si pe asta desi nu vroiam...am evitat cat am putut...am lasat sa se creada ca sunt imatura...ca nu am cuvant...coloana vertebrala. Desi multi ar spune ca am fost fraiera, dar nimeni nu stie ca pentru prietenii mei (aia putini) fac orice! Oricum azi m-am facut inteleasa, sper si tind sa cred ca am fost destul de explicita...am incercat sa nu jignesc, desi alta in locul meu asa ar fi procedat. Si by the way my dear friend care vorbesti desi nu ma cunosti..."eu unde scuip, nu ling".
Fetelor daca d-ati peste unul care va spune ca va iubeste din prima saptamana de "relatie"...clar e dus cu pluta! Si daca mai e si fratele unei prietene...fugi mancand pamantul :)))...eu am mers incet si m-a innebunit de cap vreo luna...luna in care ma iubea acum si peste ora cand vedea ca nu raspund la mesaj sau telefon...ma ura :))) 
Jale!
Ma chinui de jumatate de ora sa scriu postul asta...citesc mesaje :)))...care mai de care...mai si cica eu sunt copila! Da da da da absolut! me!
Sa fiu eu copila si sa nu fiu inconjurata de oamenii bipolari!
Never mind!
Voi ce faceti de sarbatori? Unde imi umblati? Eu cred ca o sa raman in zona Moldovei...parca e aiurea sa merg la mama naibii si sa nu simt ca e Craciunul. Vreau sa merg cu colinda :D, sa ma dau cu sania si cum vorbeam zilele trecute sa dam mozol la cunoscuti...o intreaga tactica, nu pot sa explic ;)))
Va las...am invitati la cafica, le-am zis ca stau 5minute si s-a facut o ora de cand asteapta. Va dau o melodie pe care eu sincer va spun...nu credeam ca o ascult si mai ales sa-mi placa :). Nu-s trista sau ceva de genul...asta e singurul titlul de melodie care mi-a trecut fulgerator prin minte.
O seara frumoasa! Pupici...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu