12 decembrie 2011

Alexandra Craescu - Cry Me Out

Alexandra Craescu...hmm ce sa zic de ea?!?? Nu o cunosc personal, am vazut-o pe strada, mi-au zis unii ca e figuranta, fitoasa, plina de ea...spune-ti-i cum vreti. Pe mine m-a dat peste cap cand am ascultat melodia pe care o sa o postez mai jos. Daca ea, ca om greseste...ca si "artist" isi face treaba bine, se vede ca munceste, vocea ei e un dar de la Dumnezeu si pe mine personal m-a facut sa simt muzica, nu conteaza prea mult cine e in spatele vocii. Imi place sa fiu uimita...rar se intampla sa ma faca ceva sa zic wow...nu am zis chiar wow, dar m-a facut sa simt prin intermediul ei, prin intermediul vocii ei. Multumesc Alexandra si succes in continuare...munca iti va fi rasplatita.
Cry me out - Alexandra Craescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu