17 decembrie 2011

Hope

Buna! Nu am mai scris de ceva vreme... nu am mai scris nu pentru ca nu aveam ce, doar am zis ca merit o pauza ca sa stiu ce e cu mine si ceea ce vreau sa fac cat de curand. 
Sunt fericita si cred ca simt ceva fluturasi in stomac, sper sa ma tina mai mult timp si sper ca ceea ce simt nu e ceva trecator. Sper ca ceea ce simtim acum sa fie real...
Vi s-a intamplat vreodata sa vorbiti cu cineva si sa simtiti si sa spuneti aceleasi chestii? Pentru prima data la mine, si e pentru prima data cand simt ca cineva reprezinta fericirea mea, poate pentru moment...habar n-am cat o sa dureze ceea ce simt...suntem amandoi la fel...si cand zic la fel...ma refer: comportament, tacaneala, gelozie, suparare, felul cum ne atasam de o persoana...si e extrem de ciudat. Poate toate astea o sa ne apropie mai mult sau o sa ne indeparteze...habar n-am! 
E ciudat sa privesc pe cineva in ochii si sa vad atat de clar, ca nu ma minte, ne-am promis ca nu ne vom minti niciodata...poate ochii lui albastri nu vor deveni verzi(ochii verzi niciodata sa nu-i crezi :D )...i se schimba in functie de starea de spirit. Pana acum l-am vazut doar fericit :)
Dar cum ne place sa ne ofticam reciproc...cat de curand o sa-i vad si verzi ;))...doi nebuni...
Gata despre el si noi...poate la anul va fi mai clar ceea ce simtim...distanta va hotara...sau noi.


Zilele astea am inceput sa vorbesc cu o persoana din trecut...nu am mai vorbit de acum 4 ani, nu stiu ce ii veni...mesaj de dimineata: Tu mai esti cu X?...
Am avut ocazia sa-l intreb de ce a zis ce a zis acum 4 ani fostului....:-j radeam de una singura : "Eram si iritat.. ca pe mn m-ai refuzat si pe el nu... si ... a fost ceva sa bag zanzanie intre voi.. asta o fost"...
Nu stiu ce sa cred si chiar nu m-a interesat parerea de atunci...acum nici atat. El vrea mai mult, i-am promis doar ca vom fi prieteni, nu stiu ce sanse avem noi sa fim prieteni...dar pana acum e ok, poate chiar s-a schimbat. Stiu ca vrea pe cineva aproape...i-am promis ca o sa-i fiu o prietena buna, daca sare calul stie ca s-a terminat toata prietenia.

O sa vad ce o sa fie cand o sa merg acasa...poate am sa ma intorc mai bogata cu un prieten.


Sunt euforica ... abia astept sa vad ce o sa se intample...doi zapaciti, unul mai ofticos ca celalalt!
Am fugit la nanita, am cascat amandoi la telefon pana acum ... si m-am tinut treaza  doar ca sa scriu.
O seara placuta! Pupici...

Fermati un istante 
Parla chiaro metti gli occhi dentro ai miei,
Dimmi un po' chi sei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu