18 decembrie 2011

Karaoke

Offf cat am ras in seara asta...stii e bine sa nu spui niciodata, niciodata! Am iesit si eu cu niste prieteni si na, intodeauna cand mergi la karaoke te distrezi! Nu ai cum sa nu o faci. La inceput intr-adevar vorbeam prin mesaje cu prietenul, dar asta o fac dintodeauna, ca asa ma plictisesc eu la inceput. Si cand deodata se anunta un concurs! Zic wow, stai sa vezi ce rad...cauta nenea care intretine atmosfera 5 fete si in gandul meu: "vai de capul lor!"... radeam cu un tip ca el zicea ca sigur vine la tine, ca te fixa de la inceput, eu zic nu si nu...n-are cum sa am atata "noroc"!!!! Si numai vad ca se apropie cu un zambet  extrem de drag mie in momentul ala! Si ma roaga, trag si eu de colega si totodata prietena mea, hai si tu!!!  El nu: doar tu!
In gandul meu : Doamne ce norocoasa sunt!
Emotii mari...ca nu stiam in ce consta concursul! Cand aud ...pe melodia ce urmeaza trebuie sa adunati de la baietii curele :)) radeam de ma prapadeam...prietena mea era pe jos, prietenii era toti un zambet.
Intr-un final am iesit pe locul 2 cu 8 curele stranse :)))...shot-ul castigat si inca un voucher la ceva anume...nu stiu exact, a facut sa merite :)). Oricum m-am distrat...am avut parte si de cateva priviri care ar putea ucide...eu vroiam doar cureau :-j baiatul sa ti-l ti-i sanatoasa! Imi ajunge unul si bun...dar na asa sunt unele persoane de sex feminin...spre deosebire de alte persoane stiu sa nu tanjesc la ceva ce are o alta fata...din punctul meu de vedere daca intervii intr-o relatie esti o persona de moravuri usoare, ca sa nu folosesc alt termen. Dar fiecare se stie cum e...ce e in stare sa faca ca sa fie el/ea fericit/a...eu tind sa cred ca roata se intoarce ;)) Asa ca aveti grija ce faceti si la cine poftiti :-D.
Ma bucur ca nu am participat la concursul nr. 2 :))...de ala nu mai povestesc nimic, stim noi aia care am fost in seara asta acolo :">.

 Am inceput sa fac o obisnuita din a scrie asa de tarziu...ma mir ca mai vad tastele :D

Gata merg la somn!
Mi-e dor de tine bby...si stiu ca ma vrei asa cum sunt eu, pentru ca stii ca asa sunt eu si asa esti si tu ...cum sunt eu...doi suparaciosi si pupaciosi ;)) Nu prea intelegem noi ce se intampla cu noi...dar aflam :). Poate cu timpul o sa inteleg ca e important ce simt acum...decat mai tarziu si mai stiu ca ma faci fericita si pentru asta ma bucur cand iti vad ochisorii albastri transformandu-se in albastru verzui... fericitule :P Nu cred ca o sa-ti inteleg vreodata ochii :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu