14 decembrie 2011

Jurnal 2010

Mi-e dor de tine in fiecare zi...
Mi-e dor de tine noaptea... mi-e dor de tine ziua ... Mi-e dor de tine tot timpul ...
Adorm cu gandul la tine ... Ma trezesc cu gandul la tine ... E un fel de a-mi indulci visele ... sau trezirea de dimineata ...
Mi-e dor sa te simt langa mine...Mi-e dor sa te sarut ... Mi-e dor sa ma strangi in brate ... Mi-e dor sa ma atingi .. Mi-e dor de zborurile dulci ale fluturi care se nasteau in jurul sufletelor noastre...Mi-e dor de emotiile si fiorii care imi strabateau melodios trupul cand te apropiai de mine...Mi-e dor de pielea ta ...  de senzatia aceea de caldura ... de plutire ... care ma cuprindea cand simteam apasarea trupului tau pe al meu ... Mi-e dor de mainile tale ... de buzele tale ... de pasii tai ... de rasuflarea ta ...
Mi-e dor sa te aud ... Mi-e dor de vocea ta calma ... Mi-e dor de bataia simpatica a inimii tale .. Mi-e dor sa pun capul pe pieptul tau si sa aud cantecul fredonat de inima ta .. Mi-e dor sa dansez...sa plutesc...sa zbor....cu tine..cu dorintele tale...

Mi-e dor sa adorm langa tine .. Mi-e dor sa adorm tinandu-te de mana ... Mi-e dor sa te trezesti noaptea..si sa ma saruti in timp ce dorm...Mi-e dor sa imi strangi in brate visele ... Mi-e dor sa ma trezesc langa tine ... Mi-e dor de sarutul somnoros de dimineata ... Mi-e dor de privirea ta somnoroasa ...Mi-e dor sa imi spui: "Buna Dimineata!" Mi-e dor sa ma privesti in timp ce ma imbrac...Mi-e dor sa radem impreuna ...sa mancam impreuna ...
 Mi-e dor sa ne plimbam impreuna...Mi-e dor sa merg pe strada cu tine...sa te tin de mana .. Mi-e dor sa iti vorbesc mult si repede...Mi-e dor sa ma alinti ... Mi-e dor sa imi spui "te iubesc" ... si sa ma topesc ...
Mi-e dor sa te fac fericit..Mi-e dor sa te fac sa zambesti..Mi-e dor sa stiu ca iti pasa...Mi-e dor sa stiu....sa simt ca ma iubesti ... Mi-e dor sa stiu ca sunt importanta pentru tine ... Mi-e dor sa stiu ca ti-e dor cand lipsesc de langa tine ... Mi-e dor de tot...
Mi-e dor sa aud telefonul sunand... Mi-e dor de mesajul tau de noapte buna..si de telefonul de dimineata ...
Mi-e dor de fiecare secunda pe care o petreceam impreuna...Mi-e dor de fiecare sarut...de fiecare atingere... Mi-e dor de tine...asa cum esti ...si cand ma faci fericita si cand ma superi ..
Mi-e dor de sufletul tau ... si de trupul tau ...

Mi-e dor de tot ce esti tu ... Si mi-e dor tot timpul ... in fiecare secunda...minut..ora...din zi si din noapte..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu