30 decembrie 2011

Muzica mea

Ola! Azi o sa va pun sa ascultati o melodie un pic trista...am avut si eu sufletul gol...fara sentimente si fara sa simt nimic, sa ma impresioneze ceva. Si acum mai sunt rece si distanta...nu pentru ca patesc ceva anume , ci pentru ca pur si simplu asa simt...imi e draga persoana de langa mine , stie asta...poate candva am sa-i raspund la "Te iubesc". Poate ca daca are nervii tari si va stii mereu sa fuga de mine cand nu-l vreau si sa revina mereu cand vreau pur si simplu o imbratisare. Sa stie sa ma lase in pace...sa ma inteleaga...stie ca are voie sa iasa cu prietenii si cu cine vrea...poate e obisnuit sa fie controlat, eu nu-s asa...ai gresit te-ai dus, o singura minciuna si esti =0. Nu-mi fac planuri de viitor...
Merg in patut langa alintatura mea, ma fixeaza de ceva vreme...ce caut la pc la ora asta...Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu