8 ianuarie 2012

Story of my life

Buna, buna!
S-a mai terminat un an, a inceput un an plin de sperante si plin de vise inca neimplinite...dar nu imposibile!
Eu personal am facut ceva curatenie in viata mea pe sfarsit de an, am descoperit noi oamenii, am redescoperit o persoana care pentru cateva zile m-a facut extrem de sigura de ceea ce vreau si mai ales pe cine vreau...m-am gandit ceva vreme pana cand a venit decizia, zic ca a venit ...dar poate si pleca. Habar n-am! Atata timp cat voi fi fericita va fi ok...dupa....senza parole. Egoista de mine se gandeste la fericire, nu la consecinte...am ajuns la concluzia ca nu merita sa-mi sacrific fericirea pentru fericirea altora.
Am fost acasa de sarbatori si m-am distrat ffff tare! M-a ajutat gasca reunita dupa o groaza de anii!!! I, A, I, D si restul, foarte misto zilele si noptile petrecute cu ei, m-am distrat cum nu am mai facut de mult! Am ras, ne-am jucat, am dansat si ne-am privit in ochii avand lacrimi de la cat am ras. Am descoperit un joc care "m-a imbatat", poate o sa va povestesc curand despre el. Ce mai conteaza detaliile, mi-au placut oamenii si abia astept vara!!! Sa ne vedem iar si sa petrecem la fel de frumos timpul.
Craciunul asta a fost memorabil, Ionut trebuie sa-ti multumesc si trebuie sa nu uiti ca eu sunt mai socata ca tine, si chiar nu mai vreau sa ma iei de mana si sa urli ca ma iubesti :))) m-am putut obisnuit cu ridicatul in brate, da faza cu iubitul, era-i prea tare prietene! Si eu te iubesc!
Stiu ca o sa citesti :P
Stiu ca o sa-ti fie dor de mine
Stiu ca nimeni nu te face sa razi mai mult ca mine
Stiu ca stii ca eu stiu sa strang in brate un om amarat ca tine
Stiu ca atunci cand vei depasi neincrederea fata de mine vei descoperi in mine acea prietena buna care sunt si voi ramane vesnic pentru oamenii buni ca tine.
Va iubesc gasca!
Nu-mi place Inna, dar imi place melodia asta :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu