17 ianuarie 2012

De ziua mea :)

De ziua mea am hotarat sa scriu! Sa scriu pentru oamenii care mi-au transmis energie pozitiva si gandurile lor bune. Mai fericita ca azi nu cred ca am mai fost vreodata de ziua mea...m-a bucurat fiecare mesaj si telefon primit, am raspuns la fiecare in parte. Pentru ca fiecare din voi acei care m-au sunat sau mi-au trimis mesaj a stat cateva secunde si v-ati gandit la mine, deci meritati pentru ca mi-ati luminat ziua. 
Responsabila pentru starea mea minunata a fost prietena mea cea mai buna, care m-a sunat si nu ma asteptam, mi-au dat lacrimile dupa ce am inchis telefonul, au fost lacrimi de fericire!
Am petrecut un weekend minunat undeva la Roman, a fost minunat si m-am simtit minunat...am fost inconjurata de oamenii buni si probabil de asta am ramas cu sentimentul de implinire, ca am tot ceea ce vreau. 
Apropo!!!! Am invatat sa patinez!!! Cu putina teama si mult curaj mi-am depasit conditia de fricoasa! Am refuzat ajutorul unei persoane care s-a oferit sa ma ajute. M-am incapatanat si am reusit sa o fac si pe asta. Dupa ce am trecut prin ce am trecut anul trecut, nimic nu mi se mai pare greu. Stiam ca am sa stau acolo pana am sa fac primi pasii, la fel cum am reusit sa trec si peste altele. Mai trebuie sa fac scufundari si sa-mi iau permisul...patru lucruri am reusit sa fac anul asta si la sfarsitul anului trecut.
Sunt puternica si stiu ce vreau...inainte ma bazam prea mult pe omul pe care il iubeam, acum ma bazez pe mine. 
Sunt fericita de ziua mea si e ciudat! Da e bine! Probabil pentru ca ma simt iubita dupa foarte mult timp. Happy!  Pupici multi si dulci!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu