11 ianuarie 2012

Inteligenta nu e ce crezi

Am stat si am cugetat mult asupra anumitor afirmatii auzite zilele astea si informatiilor acumulate dea lungul anilor in care m-am informat. Nu pot sa afirm ca am citit foarte multe carti cu si despre psihologia si inteligenta omului, doar niste articole si cateva documentare...cartile citite despre acest subiect au fost doar alea din liceu si 2-3 usor frunzarite ca sa ma exprim asa...citesc doar ce ma intereseaza si ceea ce imi capteaza atentia. Concluzia e urmatoarea: 
  • In primul rand, trebuie sa stii ca intelectualitatea nu e inteligenta. A fi intelectual inseamna a fi fals; intelectualitatea este inteligenta simulata. Ea nu este reala din cauza ca nu e a ta, e imprumutata. Inteligenta este dezvoltarea constiintei interne. Ea nu are nici o legatura cu cunostintele, are legatura cu meditatia. Un om inteligent nu actioneaza pe baza experientei trecute; el actioneaza in prezent, in functie de conditiile prezente. El nu reactioneza, ci raspunde. De aceea, este intotdeauna imprevizibil; niciodata nu poti fi sigur ce urmeaza sa faca.
 Ceea ce am scris e o concluzie...nu vreau sa intru in polemica cu nimeni, avem dreptul fiecare dintre noi la o parere proprie si personala, nu va judec daca nu sunteti de acord cu mine.
 Peace!\m/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu