27 ianuarie 2012

Seara'

Buna seara! Cateva persone sunt suparate pe mine, imi pare sincer rau...dar nu o sa atasez poze reale cu cel care ma face fericita, nu pentru ca m-ar bate sau ceva de genul :P....nu pot sa pun poza lui pur si simplu...daca ne vezi pe strada iti dai seama ca e ceva intre noi, ne pupam si ne tinem in brate, ne tachinam...ce sa mai aproape ne iubim :). E la fel ca mine, ii place sa oftice lumea...deci imagineaza-ti ce iese cand suntem impreuna :)) dar noi tinem unul la altul si c-am renuntam la ofticat...ca ne suparam la fel de repede. Habar n-am ce o sa fie, dupa el eu sunt mama copiilor lui, dupa mine sunt doar iubita si prietena lui...el viseaza eu traiesc prezentul. Mi s-a facut dor. E singura persoana care a reusit sa ma faca sa-mi doresc o relatie...pana l-am cunoscut pe el, toti baietii cu care am iesit mi-au devenit prieteni buni, dar cand zic toti...chiar toti!Nu vroiam o relatie tip "tampon", stiam ca mi-as fi batut joc...
Gata dspre asta :)
Fug sa ma schimb...ies la o plimbarica cu domnul meu...
V-am pupacit...aveti grija de inimile voastre :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu