10 februarie 2012

Melancolie

Hey my love :)
Astazi sunt un pic dezamagita de o prietena...azi mi-am adus aminte ce inseamna pentru mine prietenia...fac orice pentru prieteni, ma las pe mine pentru ei...pierd noptile in club atunci cand aud de "X" ca sufera dupa acel iubit care ii jura iubirea si ca nu o va rani niciodata...si uneori regret a doua zi. Oare de ce nu am putut sta eu in casa, sa vizionez un film bun sau sa merg la un concert cu muzica buna, la o cafea cu un prieten adevarat...de parca mai stii ce inseamna "prieten adevarat"...o spun cu regret.
Astazi dezamagirea si-a facut loc in inima mea...in acel organ care e vital vietii...dar care poate fi inlocuit la nevoie cu o bucata de plastic care face tic-tac la fel...si putem cica iubi si cu chestia aia...cica dragostea nu tine de inima ci de creier....nu intram in detalii aici ca s-ar putea sa primesc cateva e-mail-uri de la niste fete care m-ar contrazice la nesfarsit. 
Am chef sa ies la o cafea cu cineva, as avea cu cine ...dar vreau cu cineva anume...dar habar n-am cine e acea persona cu care vreau eu sa beau o cafea si sa povestesc. Mi-am adus aminte de ceva, dar nu va zic
, nu vreau sa-mi revars toate gandurile care nu vor fi graite cu voce tare, si in cazul de fata scrise :)
Prietenia...cred ca eu inca nu mi-am revenit dupa pierderea primei mele prietene...am suferit ca un caine dupa ea...i-am dus lipsa si cred ca o sa-i duc mult timp de aici...nimeni nu a putut sa o inlocuiasca si poate de asta uneori nu am stiut sa fiu cu adevarat prietena cu unele persoane.
Asta e viata...va las, merg sa gatesc ceva bun...cum suna piept de pui cu legume la cuptor? yummy :D
Pupici...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu