5 februarie 2012

Buna sau nebuna ???

Vorbeam zilele trecute cu un prieten si-i zic mai chiar sunt nebuna...era o intreaga poveste, n-are sens sa dezgrop mortii aici si acum, replica lui vine surprinzator, eram serioasa si na ma afecta subiectul...imi zice ca tu nu esti doar nebuna esti si buna :-j. Mi-a starnit rasul instantaneu...mi-a adus aminte ca mi-am propus si mi-am promis mie ca nu o sa ma mai afecteze anumite persoane si intamplari. Uneori nu reusesc sa-mi joc bine rolul :). Uneori viata nu ma lasa sa fiu indiferenta. Nu e tocmai cuvantul care ma reprezinta, e doar cuvantul care ma ajuta sa privesc lumea cu niste ochii albastrii usor mai sceptici. Sa "citesc" omul mai profund decat o faceam inainte, sa privesc oamenii cu scepticism si nu cu incantare...mie chiar imi plac oamenii, imi place sa socializez. Sunt mandra sa zic ca am pe cine sa sun la orice ora daca vreau sa vorbesc cu cineva. Sunt mandra de cativa oamenii din viata mea, ii cunosc de cateva luni, dar Doamne m-au ajutat cat nu ar fi facut-o acei pentru care bagam mana in foc. Sunt oamenii carora o sa le raman vesnic recunoscatoare, carora o sa le zic mereu ca sunt importanti pentru mine, stiu ca si pentru ei reprezint ceva astfel nu vad de ce m-ar cauta. Nu le platesc prietenia cu banii, deci nu exista interesul material. Un prieten care imi apreciaza gandirea si ceea ce sunt eu si cum sunt eu imi zice odata ca tu vei fi persoana cu care eu ma voi casatori, am ramas cu gura cascata, mi-a adus aminte ca cineva e indragostit de ochii mei, adica el. Imi iubeste ochii, ii place sa imi zica fiecare dimineata "Neata,cf", uneori ma astept sa nu o mai faca...m-am obisnuit poate cu oamenii care te lasa la un moment dat. Pana acum e constant, are 6luni de cand ma stie si a ajuns in inima mea. O sa-mi lipseasca discutiile nocturne, o sa-mi lipseasca glumele noastre.
Imi iubesc prietenii, amici,persoanele care sunt si au fost in viata mea. Ei pentru mine reprezinta .M. intreaga, nu pot exista fara unul din ei, am incercat nu pot...ma dezintegrez...si ma lipesc greu la loc.Gata!


V-am zis oare ca am fost la un film 3D saptamana trecuta (Underworld: Awakening), nu m-a impresionat cu nimic...o aberatie cinematografica cu un buget exorbitant. Daca nu eram rugata atat de mult nu cred ca ajungeam eu la filmul asta, mai ales ca se anunta a fi un pic horror (scene oarecum mai sangeroase si cum era 3D totul ti se pare mai...). Am tresarit de 2 ori...in rest ma bucuram de cateva efecte speciale mai reusite. Persoana de gen feminin din dreapta mea era "terorizata", imi venea sa o poftesc afara...era atat de exagerata in actul ei de a arata cat de neajutorata e ea in fata "bau bau-ului" din ecranul gigant, saracul tip profita. 
Data viitoare aleg eu filmul, deja promo-ul de dinaintea filmului m-a inspirat, sunt ceva filme foarte bune. Va sfatuiesc sa urmariti programa lunii februarie, asta pentru cei care nu vor filme siropoase si extrem de expirate, mereu acelasi fir al naratiunii...un pic de imaginatie va rugam domnilor regizori.
Cred ca o sa-mi iau cel mai bun prieten azi si o sa mergem la un film, am primit deja amenintarea ca daca nu o fac nu mai am cu cine merge la biliard, de parca el merge cu altcineva in afara de mine :)) Amenintari gratuite! :))
V-am lasat oamenii buni, eu este obosita...am iesit aseara cu un fost coleg de la generala, am mai vorbit, dansat si am ras...am redescoperit amicitia reciproc. Ma bucura genul asta de intalnirii cu oamenii care au fost i trecutul meu indepartat de copil...nu ca acum nu as mai fi, da asta sa nu mai spuneti la nimeni.
Am fugit sa mai recuperz cateva ore de somn! 
Pupici...O zi frumoasa in continuare :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu